|
|
Goeff | 2006, gru 12 10:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 23 |
initEvents set %klawisz1 f5 ; czerwony mix set %klawisz2 f12 ; klawisz na leczenie bandazem set %klawisz3 f12 : zielony mix set %klawisz4 f3 : fioletowy mix set %klawisz5 f1 ; zolty mix set %klawisz6 delete ; duzy mix dexa set %klawisz7 insert ; duzy mix str set %klawisz9 esc ; pomaranczowy mix linesPerCycle 50 //CZERWONA duza onHotKey %klawisz1 set %miksID zuf onHotKey %klawisz1 gosub miks //LECZENIE BANDAZEM onHotKey %klawisz2 set %miksID ZLF onHotKey %klawisz2 gosub miks2 //ZIelony mix onHotKey %klawisz3 set %miksID avf onHotKey %klawisz3 gosub miks //Fioletowy mix onHotKey %klawisz4 set %miksID TUF onHotKey %klawisz4 gosub miks //ZOLTA duza onHotKey %klawisz5 set %miksID uuf onHotKey %klawisz5 gosub miks //DUZY MIX DEXA onHotKey %klawisz6 set %miksID YUF onHotKey %klawisz6 gosub miks //DUXY MIX SILY onHotKey %klawisz7 set %miksID XUF onHotKey %klawisz7 gosub miks //Pomaranczowa duza onHotKey %klawisz9 set %miksID nuf onHotKey %klawisz9 gosub miks goto klawiszPetla sub miks2 miksPetla2: finditem %miksID if #findkind = -1 { event macro 2 0 hmmm.. goto klawiszPetla } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto miksPetla2 } if #findkind = 0{ ignoreitem reset set #lobjectid #findid wait 1 event macro 17 target 2s event macro 23 } return sub miks miksPetla: finditem %miksID if #findkind = -1 { event macro 2 0 hmmm.. goto klawiszPetla } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto miksPetla } if #findkind = 0{ ignoreitem reset set #lobjectid #findid wait 1 event macro 17 wait 10 } return
Sin zagadaj do mnie na gg 9741058 -zostaw wiadomosc jak mnie nie bedzie, moge siedziec ukryty |
|
SabiK | 2006, gru 13 15:42 | 2006, gru 13 16:34
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gliwice | |
Zeby rzucal fioleta w siebie musisz dopisac mu 2 rzeczy tj. czekanie na "celownik" i targetself. Na "sucho" wygladac to bedzie tak:
start: onhotkey X ;Zamiast X wpisz klawisz, pod ktorym ma rzucac mixa gosub wybuchself goto start
sub wybuchself wybuch: finditem tuf C if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie masz miksa wybuchowego! return } set #lobjectid #findid event macro 17 set %licz #scnt2 + 5 repeat if %licz < #scnt2 goto wybuch until #targcurs = 1 event macro 23 set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Rzuciles w siebie miksa wybuchowego. return
Thx to [nGz] za pouczenie
Natomiast w powyzszym skrypcie (tylko pamietaj ze teraz nie masz wybucha w rece, odrazu rzuca w siebie):
initEvents set %klawisz1 f5 ; czerwony mix set %klawisz2 f12 ; klawisz na leczenie bandazem set %klawisz3 f12 : zielony mix set %klawisz4 f3 : fioletowy mix W SIEBIE! set %klawisz5 f1 ; zolty mix set %klawisz6 delete ; duzy mix dexa set %klawisz7 insert ; duzy mix str set %klawisz9 esc ; pomaranczowy mix linesPerCycle 50 //CZERWONA duza onHotKey %klawisz1 set %miksID zuf onHotKey %klawisz1 gosub miks //LECZENIE BANDAZEM onHotKey %klawisz2 set %miksID ZLF onHotKey %klawisz2 gosub miks2 //ZIelony mix onHotKey %klawisz3 set %miksID avf onHotKey %klawisz3 gosub miks //Fioletowy mix onHotKey %klawisz4 set %miksID TUF onHotKey %klawisz4 gosub miks2 //ZOLTA duza onHotKey %klawisz5 set %miksID uuf onHotKey %klawisz5 gosub miks //DUZY MIX DEXA onHotKey %klawisz6 set %miksID YUF onHotKey %klawisz6 gosub miks //DUXY MIX SILY onHotKey %klawisz7 set %miksID XUF onHotKey %klawisz7 gosub miks //Pomaranczowa duza onHotKey %klawisz9 set %miksID nuf onHotKey %klawisz9 gosub miks goto klawiszPetla sub miks2 miksPetla2: finditem %miksID if #findkind = -1 { event macro 2 0 hmmm.. goto klawiszPetla } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto miksPetla2 } if #findkind = 0{ ignoreitem reset set #lobjectid #findid wait 1 event macro 17 target 2s event macro 23 } return sub miks miksPetla: finditem %miksID if #findkind = -1 { event macro 2 0 hmmm.. goto klawiszPetla } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto miksPetla } if #findkind = 0{ ignoreitem reset set #lobjectid #findid wait 1 event macro 17 wait 10 } return
|
| Nowi gracze i hairak wiedzą lepiej.
|
Dar | 2006, gru 21 17:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Swiety Gaj | |
Tu masz na gornictwo ja szykam na gornictwo z anatom albo z wiedza muzykiem...
;Autor: [nGz] ;Wersja: 3.6 ;wersja 3.6 - otwieranie plecaka lamy poprzez last object a nie click x y. ;Ten skrypt powiadamia Cie poprzez sysmessage dlaczego sie zatrzymal lub dlaczego nie przeniosl rudy. ;Aby widziec te powiadomienia musisz wlaczyc w Easyuo opcje Enable Event >Sysmessage(Options--Configuration). ;Kopie rude w 25 miejscach dookola postaci, jak nie ma rudy w 1 miejscu to zaczyna kopac w 2, ;jak sie skonczy w 2 to kopie w 3 itd. Jak juz nigdzie dookola postaci nie bedzie rudy to ;skrypt SAM SIE ZATRZYMA i wtedy nalezy pojsc kopac w inne miejsce. ;Zatrzyma sie rowniez jesli bedziecie wazyc ponad 1000 kamieni. rzerzuca rowniez rude do plecaka(musi on byc calkowicie odsloniety) CHODZI TU O IKONE PLECAKA, A NIE O JEGO WNETRZE), ;KTORY MOZNA UMIESCIC NA KONIU/LAMIE jucznej(NIE BEDZIE PRZEZUCAL RUDY DO PLECAKA ;KONIA/LAMY.CHODZI TU O DRUGI PLECAK KTORY UMIESZCZACIE W PLECAKU KONIA/LAMY). ;Musisz jednak ustawic pewne zmienne, inaczej nie bedzie przenosil rudy. ;Aby to zrobic musisz miec liste zmiennych po prawej stronie >>Easyuo(View--Variables--Standart nastepnie nacisnij Ctrl+R) ;Teraz otworz plecak do ktorego ma byc ruda przezucana i nacisnij raz ;lewym przyciskiem myszy na wnetrze tego plecaka(chodzi tu o to aby ten plecak byl na wierzchu) ;Znajdz na tej liscie po prawo #CONTID - to bedzie id tego plecaka. Zeby dowiedziec sie ;id twojego plecaka kliknij lewym myszki na jego wnetrze wtedy #CONTID bedzie pokazywalo id twojego plecaka. lecak do ktorego bedzie przezucana ruda nie musi byc otwarty ale MUSI byc odsloniety. ;W zaleznosci na ktorym shardzie grasz tam wprowadz te zmiany. ;Mozesz tez ustawic czy ma cwiczyc Anatomie(%skill 1), Armslore(%skill 2), ;Ukrywanie(%skill 3) lub Wykrywanie(%skill 4), czy tez ma nic nie cwiczyc(%skill 0). ;Anatomie robi na lamie/koniu jucznym ktory stoi w poblizu, jesli takiego nie ma ;to skrypt poprosi Cie o wskazanie celu. ;Armslore robi na kilofie. set %skill 0 ;<----- TUTAJ ustawiasz czy ma robic Anatomie/Armslore/Ukrywanie ;czy tez nie(0-nic,1-anatomia,2-armslore,3-ukrywanie,4-wykrywanie,5-identyfikacja) if DREAM in #shard { set %plecakid emjderd ;<----- TUTAJ wpisz zamiast emjderd id plecaka do ktorego ma byc ruda przezucana jesli grasz na DM set %twojplecakid uvmrdqd ;<----- TUTAJ wpisz zamiast uvmrdqd id twojego plecaka jesli grasz na DM set %idLamy 0 } if #shard = MYSTERIOUSWORLD { set %plecakid slmzjmd ;<----- TUTAJ wpisz zamiast slmzjmd id plecaka do ktorego ma byc ruda przezucana jesli grasz na MW set %twojplecakid #backpackid ;<----- TUTAJ NIC NIE WPISUJ jesli grasz na MW set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Wskaz juczniaka na ktorym jest plecak (jesli nie ma takiego wcisnij ESC). repeat onhotkey ESC goto wcis_esc until #targcurs = 0 onhotkey ESC { wcis_esc: set %idLamy 0 goto wcis_esc2 } set %idLamy #ltargetid wcis_esc2: } initevents set %kop 0set %runda 0set %syspid 0set %systid 0set %syszleid 0set %spr_plecaka_lamy 0set %bylPlecak 0set %jrud 0set %wjt 0set %zacz 0start: set %licz2 0if #weight > 600 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage WAZYSZ PONAD 600 kamieni ! sound E:\Mp3\kryt.wav halt } if %kop = 0 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy } if %kop = 1 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 2 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy } if %kop = 3 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy - 1 } if %kop = 4 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy } if %kop = 5 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 6 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 7 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 8 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy } if %kop = 9 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy - 1 } if %kop = 10 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 11 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy - 1 } if %kop = 12 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy } if %kop = 13 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 14 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 15 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 16 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 17 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 18 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 19 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy - 1 } if %kop = 20 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 21 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 22 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 23 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 24 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy - 1 } ignoreitem reset kilofek: finditem npf C_ , #charid if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znaleziono kilofa halt } set %kilofek #findid if %zacz = 0 { set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Zaczynam kopac - 1 set %zacz 1 wait 1 } kil: set %licz 0set #lobjectid #findid event macro 17 loop: set #ltargetkind 2 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto dylej if %licz > 6 goto kil goto loop dylej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 wait 5 if Nie_widzisz_tego in #sysmsg goto start if Tu_nic_nie_wykopiesz in #sysmsg { if %kop = 24 { set #sysmsgcol 1080 wait 1 event sysmessage Skonczono kopac halt } set %kop %kop + 1 set %rkop %kop + 1 set #sysmsgcol 1264 wait 1 event sysmessage Zaczynam kopac w nastepnym miejscu - %rkop goto start } if lopaty_lub_szufelki in #sysmsg { if %kop = 24 { set #sysmsgcol 1080 wait 1 event sysmessage Skonczono kopac halt } set %kop %kop + 1 set %rkop %kop + 1 set #sysmsgcol 1264 wait 1 event sysmessage Zaczynam kopac w nastepnym miejscu - %rkop goto start } set %odloz 1 rudka: finditem %plecakid set #findmod 25_7 if #findkind = -1 { if %spr_plecaka_lamy = 0 { gosub otworz set %spr_plecaka_lamy 1 wait 8 goto rudka } if %syspid = 1 goto wtym if %jrud = 1 { str lower %plecakid set #sysmsgcol 1080 wait 1 event sysmessage Nie znaleziono plecaka #strres - Nie przenosze rudy set %syspid 1 } goto wtym } if #findstack = 0 { if %syszleid = 1 goto wtym set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Podales prawdopodobnie ID plecaka lamy, a nie o ten chodzi... set %syszleid 1 goto wtym } set %x #findx set %y #findy set %bylPlecak 1 set %syspid 0finditem dwj C_ , %twojplecakid if #findkind = -1 { if %systid = 1 goto wtym if %jrud = 1 { str lower %twojplecakid set #sysmsgcol 1080 wait 1 event sysmessage Nie znaleziono rudy w plecaku - #strres set %systid 1 } goto wtym } set %systid 0set %jrud 0if #contkind = odob { set #sysmsgcol 1080 if %odloz = 1 event sysmessage Odloz przedmiot ! set %odloz 0 goto rudka } event drag #findid if #findstack > 1 { wait 1 set %licz 0 kolko: set %licz %licz + 1 if #conttype = dwj goto wcis if %licz > 15 goto rudka goto kolko wcis: wait 1 msg $ } wait 2 click %x %y if That_item_is_too_heavy in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Plecak jest juz pelny halt } if #conttype = dwj goto wcis goto rudka wtym: if %bylPlecak = 1 set %spr_plecaka_lamy 0set %jrud 0set %licz2 %licz2 + 1 if That_item_is_too_heavy in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Plecak jest juz pelny halt } if #sysmsg = W_tym_miejscu_nie_ma_juz_rudy. { if %kop = 24 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Skonczono kopac halt } set %kop %kop + 1 set %rkop %kop + 1 set #sysmsgcol 1264 wait 1 event sysmessage Zaczynam kopac w nastepnym miejscu - %rkop set %spr_plecaka_lamy 0 goto next } if Wlozyl in #sysmsg { set %jrud 1 goto next } if Znalazl in #sysmsg { ;set %jrud 1 goto next } if Nie_udalo_ci_sie in #sysmsg goto next if nic,_co_by_Cie_interesowalo in #sysmsg goto next if Your_skill_in_Mining in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_skill_in in #journal { set %jrud 1 goto next } } if Your_skill_in_Gornictwo in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_skill_in in #journal { set %jrud 1 goto next } } if Your_strength_has in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_strength_has in #journal { set %jrud 1 goto next } } if To_jest_za_daleko in #sysmsg goto next if %licz2 > 110 goto next goto wtym next: if %skill = 0 goto start if %runda = 1 { set %runda 0 goto start } wait 1 if %skill <> 1 goto armsal set %ltn 0anat: finditem wn if #findkind = -1 { finditem bo if #findkind = -1 set %ltn 1 } if #finddist > 3 { ignoreitem #findid goto anat } if %ltn = 0 goto anat2 if %wjt = 1 goto anat2 ltanat: set %licz 0event macro 13 1 petl: set %licz %licz + 1 if #targcurs = 1 { wait 2 wskter: set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Wskaz teraz na czym ma byc robiona Anatomia set %licz 0 goto petl2 } if %licz > 50 goto ltanat goto petl petl2: set %licz %licz + 1 set %wjt 1 if #targcurs = 0 goto wskaz if %licz > 300 goto wskter goto petl2 wskaz: wait 10 set %lt #ltargetid if Anulowano in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazano celu! set %wjt 0 } goto srund anat2: set %licz 0event macro 13 1 loop2: set #ltargetkind 1 if %ltn = 0 set #ltargetid #findid if %ltn = 1 set #ltargetid %lt set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto anat2 goto loop2 armsal: if %skill <> 2 goto identyfikacja wiedza: set %licz 0event macro 13 4 loop3: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto wiedza goto loop3 identyfikacja: if %skill <> 5 goto hid ident: set %licz 0event macro 13 3 identloop: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto ident goto identloop adalej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 hid: if %skill <> 3 goto wykryw hid2: set %licz 0event macro 13 21 loop4: scanjournal 1 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #charstatus = H goto srund if nie_udalo_Ci_sie_ in #journal goto srund if %licz > 10 goto hid2 goto loop4 wykryw: if %skill <> 4 goto srund event macro 13 14 srund: set %runda 1 goto start
sub otworz finditem %idLamy if #findtype <> wn && #findtype <> bo return if #finddist > 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } set #lobjectid #findid event macro 17 return
|
| "jego sensej Gwaegan swoje cialA rozrzuca na prawo i lewo wiec on nie moze byc gorszy , ostatni miesiac gdzie bym nie lazl zawsze mam "zwloki gwaegan" na ekranie , poszedlem koksac w najbardziej odludne miejsce mw i co zobaczylem ? "zwloki gwaegan" lodowy wilk go zabil , wracam z koksu ide kolo jew i co widze "zwloki gwaegan" , przechodze przez portal do brit i co moge widziec ? "zwloki gwaegan" x 3 podchodze do swojege domku i co ? i okazuje sie ze gwaegan zre glebe i tam , mam dosc gwaegana przestancie go bic , bo jego zwloki snia mi sie juz po nocach , zalogowalems ie na paroba i znow widze cialo gwaegana pod bankiem :/"
|
michal89 | 2006, gru 28 00:05
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
initevents start: event macro 13 2 wait 5 finditem WXBMAB ;zwierze set #ltargetid #findid event macro 22 event macro 22 event macro 22 wait 80 finditem plf ;welna off, przedza plf, nici uag set #lobjectid #findid event macro 17 finditem xeg ;kolowrotek xeg, narzedzie tkackie idg set #ltargetid #findid event macro 22 event macro 22 event macro 22 wait 130 goto start
Bilu moze byc z wiedza? |
|
SiMet | 2006, gru 28 21:09 | 2008, sty 4 00:02
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
robienie materialu:
initevents start: event macro 1 0 .um ukrywanie wait 20 finditem plf_off ;welna off, przedza plf, nici uag set #lobjectid #findid event macro 17 finditem xeg ;kolowrotek xeg, narzedzie tkackie idg set #ltargetid #findid target 5s event macro 22 wait 130 goto start |
|
Valth | 2007, sty 3 07:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 31
Chorzów | |
Bardzo prosze o pomoc. Ten skrypcik również zachowuje się tak jak opisałem powyżej. Łowi dobrze tylko nigdzie ryb niema:
initevents set #sysmsgcol 1080 sub makroczek { if #contkind = WLQB { sound ringin.wav pause } return } start: set #ltargetx #charPosX - 2 - #random % 4 set #ltargetY #charPosY + #random % 6 - #random % 6 set %a #ltargetx - #charPosX set %b #ltargety - #charPosY event sysmessage X: %a Y: %b goto loop loop: deletejournal wait 10 scanjournal 1 gosub makroczek event macro 13 21 gosub makroczek event macro 17 target 1s gosub makroczek event macro 22 wait 1s 1s gosub makroczek wait 1s gosub makroczek wait 1s gosub makroczek deletejournal wait 10 scanjournal 1 if Wyglada_jakby_juz_tu_nie_bylo in #journal { event sysmessage Zmieniam miejsce lowienia goto start > } goto loop |
|
SiMet | 2007, sty 3 09:07
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Ja uzywalem tego makra na rybaka + hid i dzialal bez zarzutu. Z czego najlepiej lowic z lodzi gdzies na morzu bo wtedy mamy wiecej wody dookola siebie
initevents set %ile 0 set #sysmsgcol 1080
start: set #ltargetx #charPosX - 6 + #random % 12 wait 1 set #ltargetY #charPosY - 6 + #random % 12 set %a #ltargetx - #charPosX set %b #ltargety - #charPosY event sysmessage X: %a Y: %b goto loop loop:
if %ile % 4 = 0 { wait 4 event macro 13 21 } set %ile %ile + 1 event macro 17 target 5s event macro 22 wait 2s deletejournal wait 16 scanjournal 1 wait 3 if Wyglada_jakby_juz_tu_nie_bylo in #journal { event sysmessage Zmieniam miejsce lowienia goto start } if Nie_widzisz_tego in #journal { event sysmessage Zmieniam miejsce lowienia goto start } goto loop |
|
acles | 2007, sty 5 01:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, kwi 18
Zwoleń | |
ten skrypt jak widac jest an robienie luków z kłód, mogłby go ktos tak pzerobic zeby było: >kłody-tępe strzały??
;skrypt na robienie lukow (last target) / ukywanie ;made by SiMet
initevents narzedzia: event macro 1 0 .um Tworzenie lukow
if #weight > 188 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage WAZYSZ 180 kamieni !!! halt }
finditem FSF if #findkind = -1 halt if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto narzedzia } set %licz 0set #lobjectid #findid event macro 17 target 5s event macro 22 wait 10 click 80 390 wait 8s
|
| Reikard rozejżał się na lewo i prawo. Britania,była pełna ludzi, wszyscy zajęci mniej lub bardziej ważnymi sprawami. Zakład to zakład pomyślał. Nabrał powietrza w płuca i wykrzyknął z pęłną siła WOLNOŚĆ, po czy nagusieńki jak go matka urodziła wyruszył na wolną przebieżkę przez stolicę powtarzając swój okrzyk. | | | | | | | | | | |
| | | |
|