|
|
xeromanis | 2009, gru 10 14:10
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Pozwól, że troszkę to uporządkuje może się to przydać też innym osobm:
1. Tworzymy postać - paroba, czyli full rzemieślnika który będzie tworzył dla nas potrzebne rzeczy. 2. Skillamy tą postać we wszystkim co nam trzeba, a jak już skończymy to przerzucamy na właściwą postać. 3. Właściwa postać: staty 45/10/10, z zablokowanym intem. Skille 50% odporność na magie i obrona*. 4. Uczymy się 25% walki wybraną bronią, taktyki, anatomii i obrony. 5. W Britain na manekinach dobijamy bojówkę i taktykę do 40%. 6. Zakładamy sprzęt i idziemy do lasu zabijać co się da. 7. Uruchamiamy skrypt na trening anatomii na naszym celu + leczenie samego siebie. 8. Bijemy tak do 60% bojówki, a następnie idziemy na harpie lub szczuroludzi bić się dalej. 9. Dobijamy 50 siły i ubieramy lepszy ekwipunek i próbujemy sił na ettinach... jak się uda to siedzimy tam sobie długi czas...
Popraw jeżeli coś pomyliłem.
*Wziąłem poprawkę na to co w nawiasie napisałeś.
Dziękuje ci bardzo, za udzielenie mi tych jakże przydatnych informacji
Pozdrawiam, Xeromanis |
|
Foen | 2009, gru 10 15:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
warszawa | |
..::zMy::.. , jak chcesz sie chwalic statami to bez wypitych butli .
Ja od siebie dodam, ze jak patrze po znajomych to bralbym woja elfa (105 anatomii, no i wiecej zycia, gainy sa niczego sobie sila leci bardzo dobrze) i omijalbym krasnoluda (tragiczny gain dexa). Jesli zaczynasz zostalbym na nooblandzie, tam latwiej kogos spotkasz, a pozniej bez znajomych bedzie Ci ciężko.
Rzemieślnikowi wrzuciłbym alchemie, to podstawa dla woja.
A i drobna rada wybieraj sie na to co dobrze bijesz, a nie ledwo ledwo (ettiny raczej powyzej 80 boja mozesz wziac wtedy kilka na klate), jakos lepiej bojowka leci.
Chyba wszystkie uwagi, a i jak sie myle to niech ktos mnie sprostuje bo mam woja tylko parobka .
Pozdrawiam i powodzenia w przygodzie z uo |
|
Hash | 2009, gru 10 15:51 | 2009, gru 10 15:54
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Zarowno krasnal jak i elf maja swoje dobre i zle strony. Krasnal ma lepszy gain sily co wydaje sie wazniejsze w przypadku woja ze wzgledu na HP. Owszem Elf ma wiekszy bonus do HP od Anatomii (1 HP za kazde 10% anatki ), ale te dodatkowe 10 HP to nic w porownaniu z wolnym gainem sily. Z koleji Elf ma zwiekszony przyrost Dexa, kosztem sily oczywiscie. Z moich obserwacji wynika, ze koxajac staty w walce na 1 punkt zyskanej sily przypada 5 ptk dexa w tym samym czasie (elf). Oczywiscie szybkosc gainow maleje wraz z poziomem str/dex. Przy statach 6x/6x stosunek gainow str do dex przypada juz 1 na ~3.
Z drugiej strony kras ma wspaniale gainy str. Gdy stworzyc postac 10/45/10 silke dobija sie bardzo szybko w kopalni. Problem jest taki, ze trzeba nielada cierpliwosci na taka postac ( nie uniesiesz nawet kilofa ).
Moja glowna postac jest wojem elfem. Powiem tak, na poczatku jest ciezko ta rasa walczy sie ze wzgledu na HP, potem zaczyna sie jednak doceniac szybki przyrost Dexa ( czesciej trafiasz przeciwnika ) Zaczynajac postacia 45/10/10 robisz 55/50/10 - tak wlasnie wyglada gain sily na elfie. Tak czy siak wybor jest dosyc ciezki.
|
| Ingmar Napisał(a): tu nikt nie faworyzuje magów, nie wiem skąd się biorą takie błędne stwierdzenia dotyczące naszej pracy. Pewnie stad: .megaupload.com/?d=SE6VN0D3 \\\" Wiekszosc problemow i trudnych spraw w zyciu rozwiazuje sie sama... Wystarczy tylko poczekac\\\" \\\" Rzeczy niemozliwe robimy od reki, na cuda musisz poczekac do jutra - ABB Corp. \\\"
|
methelas | 2009, gru 10 17:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brak | |
Skoro już tutaj lecą pytania o takiej tematyce, to czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak postacią niewojenną/niemagiczną efektownie wbijać staty?
Chodzi i tu konkretnie o połączenie czegoś w stylu oswajacza z alchemikiem, lub Kowala/górnika z alchemikiem + druciarstwo jak się zmieści
W szczególności chodzi mi tu o dexa bo siłę to jako tako wyrobię na kopalni.
Oraz...
Jakie proponujecie staty i skille na początek dla obu tych połączeń?
Bardzo prosiłbym o pomoc. |
|
EndofDay | 2009, gru 10 17:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
BRB | |
Rybactwo+ukrywanie |
|
methelas | 2009, gru 10 18:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brak | |
Przeprasza... co?
Wyżej napisałem, jakie kombinacje chcę stworzyć, więc ukrywanie a, tym bardziej rybactwo są mi do tego niepotrzebne. |
|
..::zMy::.. | 2009, gru 10 18:08 | 2009, gru 10 18:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2012, sie 5
Kwidzyn | |
a ja ci powiem tak ze z człowieka mozna zawsze poźniej zrobić wampa, lub wsciekła hiene (czyt. wilkołaka), na człowieku gainy bynajmiej masz równe a te 5hp więcej z anatomi to wcale nie ratuja , nie chwale sie statami tylko pokazłem jak w miare 24h mozna na danym poziomie skille osiagnąć a staty 51,1/ 33.2, tak mozna mieć siedząc praktycznie caly czas na biciu mobów w lesie, ettina przy 75 boja normalnie jedziesz bez meczenia jak jestes dobrze ubrany, a tak wogole to czytaj wszystkie posty to sie doczytasz ze moj parob też jest w alche wyposażony, bez niej to ani rusz. jeszcze chciałbym ci powiedzieć ze bez znajomych poza noobolandem też można dać rade, he jakoś daje i staff sobie tez samo robie a na noobolandzie nie siedzialem nawet 5min nawet nie wiem jak tam mapa wyglada.
_________________________________________________________________________________
Uczymy się u NPCa odpowiedniej umiejętności którą chcemy ćwiczyć. Np. Jubiler uczy Szpad, Strażnik Miasta walki mieczami i toporami, Karczmarz obuchy itp. od 25% do 40% - walka na manekinie. od 40% do 50% - pola brytani(owce,kozly,psy,koty) od 50% do 60% - las(jelenie niedzwiedzie i rozne zwierzęta) od 60% do 80% - las(harpie,szczurolaki,masowa walka z przeróżnymi zwierzętami) od 80% do 100% - las(ettiny) by Daisho
jak jesteś dobrze ubrany możesz predzej próbować bić silniejsze moby, a dobrze też bojówka leci od zwyklej broni od vendora ;] _________________________________________________________________________________
WEJDZ TUTAJ - http://pomoc-mw.prv.pl/ _________________________________________________________________________________
|
| ...Oh my Lord, tell me what I\'m livin for Everybody\'s droppin got me knockin on heaven\'s door And all my memories, of seein brothers bleed And everybody grieves, but still nobody sees Recollect your thoughts don\'t get caught up in the mix Cause the media is full of dirty tricks Only God can judge me...
|
Foen | 2009, gru 11 10:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
warszawa | |
..::zMy::.. , moja wina zle napisalem, do Ciebie odnosila sie tylko pierwsza linijka, cała reszta do xeromanis'a. A chodzilo mi wyłacznie o to, że na screenie Twoich prawdziwych statów odczytać nie sposób, a mogą wyglądać jak 70/56. Ta alchemie podkreslilem, bo przewinela sie chyba tylko raz a uważam że jest ważniejsza niż 105 kowala (ważne by mieć tyle, by móc naprawiać bronie 90 styknie z tego co kojarze). Co do człowieka nic nie mówłem celowo, dla mnie nie jest złym wyborem. Celowo wspomniałem o elfie i krasnoludzie, bo z tego co wiem z krasnoludem jest cieżko, a z ekfem jest dobrze. Tzn znajomy wzial krasnala 10/45, i juz mu sie rozjezdza teraz ma 7/6, a niedlugo 8/6. Elfy jakoś nie narzekaja . Co do bicia ettkow tez w sumie bez roznicy, mnie już nudzi koks dlatego wolałbym bic je później i brac po kilka na klate, jakies moje wrazenie ze tak szybciej. Moge sie mylić, bo tak staram sie robic moim magiem . No i ostatnia sprawa. Bez znajomości będzie Ci bardzo ciężko jeśli chcesz robić gildie miastowe. Jeśli bedziesz miał hida będzie Ci ciężko z widmami (wskrzeszanie). Zresztą to gra multiplayer, cała zabawa jest w tym, że łazi się gdzieś z kimś, wymienia, pomaga, zabija. Jak zwykle to tylko moje zdanie . | | | | | | | | | | |
| | | |
|