|
|
Sylwia132 | 2010, cze 26 08:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, mar 1
Nibylandia | |
nikt nie wyczul nutki ironii w moim poprzednim poscie ?smutne:/ |
|
Draq | 2010, cze 27 13:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 2
Szczecin | |
Powyzej 100 stata radzilbym ostroznie. Pomysł wart przemyślenia bo od kiedy odblokowano wiek i ilosc stata, wojownik/lucznik byl w odroznieniu do maga troche poszkodowany tym max100str/dex. Jesli bylaby mozliwosc wbijania dalej statow to raczej nalezaloby dac tutaj astronomiczne gainy tak by ludzie tam widzieli ze czasem im wpadnie te 0.1 i jest fajnie. Unikniemy w ten sposob kolejnego tematu za jakis czas pt. 'mam 150 hp bez witala, podniesc max hp'. Wtedy oczywiscie glos podniesli by magowie a tego spamu chyba chcemy uniknac No chyba ze znajda sie smialkowie co beda na miskach wbijac str swoimi magami O_o |
|
Cobolish | 2010, cze 27 17:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, maj 22 |
Pomijam fakt, że normalny człowiek nigdy nie wbije statów powyżej 100/100. To zajęcie tylko dla noliferów albo utalentowanych bierniakowców
Ale tak serio, to zaczyna popadać w błędne koło, które dłużej ciągnięte tylko coraz bardziej udupia grę na MW. Mianowicie, podniesiemy teraz poprzeczkę dla wojów i łuków do 150/150, jeżeli zaczną się tak koxać, to będą zbyt silni wobec magów, Ci zaczną się buntować, to i im podniesiecie poprzeczkę inta do 150. Takie gonitwy sprawią, że za kilka lat większość niegdysiejszych granic stacapowych zniknie i będą biegać po mapie czołgi, do których nawet nie będzie się dało podejść.
Dla nich fajnie, ale takie coś tylko sprawi, że dużo młodych potencjalnych graczy nie będzie chciało tutaj grać, jeżeli mają biegać między nieśmiertelnymi bogami lub mieć przed sobą perspektywę dorównania im, bierniakując co najmniej 5 lat swoją postać. Idealna antyreklama servera - "Zostaw włączoną ultimę w tle na kilka lat, to dopiero wtedy będziesz mógł zacząć naprawdę grać na tym shardzie"
Kiedyś był statcap 200 i maksymalna ilość hp/staminy/many 125. W mojej ocenie, tamte czasy były najlepszymi czasami najfajniejszych PvP. Teraz to już gra bardziej przypomina bezsensowny wyścig zbrojeń.
|
| Lock the door, kill the light No one's coming home tonight
|
Sylwia132 | 2010, cze 27 17:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, mar 1
Nibylandia | |
I to jest to ^. +10 |
|
ylus | 2010, cze 27 23:26 | 2010, cze 28 00:42
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
no tak bo wtedy magus karal woja na kombo a tera zma z tym problem masz racje dla WAS magow, tamte czasy byly najlepsze, dla NAS wojow/lucznikow teraz jest idealnie
Pozdrawiam
PS. Czemu w tych tematach "placza" osobiki ktorzy nie maja nic sensownego do napisania :/
|
| #releaseweb
|
growin | 2010, cze 27 23:39 | 2010, cze 28 00:44
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Bonus za wiek jest niepotrzebny 200 starczy.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Cobolish | 2010, cze 28 01:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, maj 22 |
ylus: tak, 125 hp dla wojowników czy łuczników to za mało, gdy chodzi o walkę z dwoma lub więcej magami. 150 jest lepiej przemyślane. I to był względnie najlepszy balans w dziejach historii tych zmian granic związanych ze statami. Tym bardziej, że bonus w postaci > 200 statcapa to bonus tylko i wyłącznie dla magów, więc Ty jako wojownik tym bardziej powinieneś tęsknić za czasami, kiedy statcap wynosił 200
|
| Lock the door, kill the light No one's coming home tonight
|
ylus | 2010, cze 28 01:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
aaaaaaaaa to ja zle zrozumialem no jasne ze 200 to powinien byc maks 10/9/1 taki wojak calkiem mily myslalem ze chcesz mi zabrac 25hp
|
| #releaseweb | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|