|
|
Draq | 2007, maj 17 19:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 2
Szczecin | |
Mag ma swoje paralize, lucznik bole, barb mlotek , a wampir krew. Jedyne co moznaby poprawic to zeby nie mogl kolejnej krwi od razu wbiac bo to taki nieskonczony paraliz sie wtedy robi jesli dobrze rozumiem. A jak wall dobrze to ujal przy wrogich magach za dlugo sobie postac raczej nie mozna |
|
infantylny | 2007, maj 17 19:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
poza tym nie wiem juz o czym jest ten topic rozpatrujemy sytuacje 1v1, 1v6, 6v6?
ilu jest wampirow w jednej druzynie? winna jest zawsze krew... to jest pewnik
1v1 z postaciami porownywalnymi do mojej krew przewagi nie daje lub mala
raist padl 2 wampy na jego osamotnionego, gdyby wyszedl z tej sytuacji, a malo brakowalo, to juz zupelnie nie mial bym pomyslu jak go pokonac (zaczynal walke juz po tym jak dostal krew z cichacza go najechalem od tylu)
zadam pytanie czy dluzej by zyl gdyby walczyl z barbem i kenem przeciw niemu? wystarczylo by ze spadl by z konia i juz by sie nie ruszyl. ken rozbroji barb zrzuci, barb zrzuci ken rozbroji, ken rozbraja wysysa stamine, barbowi wchodzi kazdy cios, ofiara stoji i nie robi nawet kroku. czym walczy ken? - sai lub runicznym ostrzem - dmg zdaje sie mniejszy nawet niz katana/kriss. barb i ken szanse na padniecie maja duza ale w grupie 6-8 osob juz sa niesamowita sila porownywalna do wampa.
wamp wbije krew trzeba stac magowie corpuja, mozna biec by pasc zrzucenie z konia dostaje sie paraliz magowie corpuja nie zdazy sie uciec
sa inne klasy postaci ktore zrzucaja z konia lub/i w zespole 2 osobowym swietnie sie uzupelniaja, a im wiecej osob tym lepiej, jednak mowimy zdaje sie o wojownikach. da sie w 2 osoby stworzyc sytuacje bez wyjscia dla 1 przeciwnika i nie jest to tylko mozliwosc wampira
mowie chcecie uwalac wampa dobrze ale dajcie mi mozliwosc zadecydowania i wyboru klasy jaka mam grac, zobacze jakie zmiany zostana dokonane, 3 dni pobiegam posprawdzam swoje mozliwosci i zadecyduje co zrobic z postacia. babranie w klasie ktorej nie da sie zapomniec i stawianie kogos przed faktem dokonanym jest lekko ...
|
|
LuCaSs | 2007, maj 17 19:57
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Infantylny - czytanie ze zrozumieniem sie klania , jak juz pisalem wczesniej nie napisalem posta ze padlem , bo nie padlem od samego wampa tylko napisalem po tym posta jak zobaczylem jak wampy punktuja mysie i raista.
p&p |
|
Sin | 2007, maj 17 19:59
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Apeluje do rozsadku ekipy o nie zmienianie krwi, da sie z niej wyzyc (nigdy jeszcze od niej nie padlem swoja droga)...
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Draq | 2007, maj 17 20:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 2
Szczecin | |
Zdecydowales sie na wampira wiedzac dobrze ze jej juz nie skasujesz. Zaryzykowales wiedzac, ze jesli sie sprawdzi to jest ryzyko ze uwala ( standardowa polityka balansu na mw ). Sam myslalem nad wampirem, ale za dobrze wiem co sie stanie jesli by sie okazalo ze z moimi statami wamp by przesadzal. Atak na forum i wamp poprawka A wracajac do tematu to nadal sadze ze to jest do poprawy bo jedna krew za druga to paral w nieskonczonosc, a na tym sererze duele to zadkosc, tutaj zawsze ekipy lataja wiec krew w tej formie jaka jest, oznacza pewna smierc. Wiadomo mozna przyrownywac do innych klas, ale zadna inna klasa nie moze w nieskonczonosc cie trzymac w jednym miejscu. |
|
Mysia | 2007, maj 17 22:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, kwi 17 |
Powiem szczerze, że nie potrafię poradzić sobie z „krwią” woja-wampa. Stoisz i się leczysz – padasz od jego kolegów (ostatnio mag nawet się nie wysilał, aby rzucić we mnie paraliż, a od razu walił butla+corp), biegniesz –wiadomo efekt żałosny. Tak być nie może, że woj ma znacznie skuteczniejsze czary niż mag. Niech ktoś mi pokaże lepszy czar maga w grupowym pvp. To nie jest normalne i wymaga poprawienia, tak jak kiedyś „chmurki” mrocznego rycerza itp.
Co do kwestii, iż wampiryzm, jak i każdy inny skill, powinien być do zapomnienia, to w pełni się z tym zgadzam. Proponuję, aby było to dość bolesne np. składniki do rytuału bardzo kosztowne (powiedzmy łącznie 10 mln. gp). Jestem przeciwna wszelkim tego typu ograniczeniom. A takich „kwiatków” jest więcej – chociażby brak możliwości uczestnictwa w wojnach gildyjnych przez paladynów. Nie rozumiem po co odbierać komuś dobrą zabawę..., po co komuś uczepiać kulę do nogi w postaci permanentnego wampiryzmu... (powinien być sposób na odwrócenie tego, trudny, ale powinien). |
|
Sin | 2007, maj 17 22:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
I wychodzi bezradnosc tamera, ktorego jedyna bronia jest all kill + kvf ;-).
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Mysia | 2007, maj 17 22:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, kwi 17 |
Tamera, maga, lucznika, woja... Kogoś jeszcze opuściłam? Wystarczy poczytać posty od początku. Pełen przekrój profesji. | | | | | | | | | | |
| | | |
|