|
|
Godrik | 2014, kwi 19 12:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Nie zwracaj na tych placzkow uwagi Sajmon za najlepszych czasow serwera tak samo plakali, trzeba sie z tym pogodzic a gra na MW jest naprawde godna polecenia, tyle pomyslowych rozwiazan nie ma nigdzie indziej.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
mRox | 2014, kwi 19 12:45
|
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
Ehh szkoda, że tyle poświęconego czasu na ta grę (bo już 10 lat jestem wierny MW) pójdzie na marne (. Z dnia na dzień wszystko co nie którzy stworzyli upadnie.Tak jak pewnie większość z nas nie mam już czasu na kox i zaczynanie gry od nowa, a podejrzewam, że jak powstanie nowy serwer, dalej będzie mało graczy na starym MW i nie będzie już tego PK co kiedyś . Koniec zabawy, adrenaliny kiedy goniło Ciebie 6 typków, gry zespołowej i każdy będzie tęsknił za tymi walkami pod Brit, Yew i Luna :/.
Czy na prawde nie ma szans odbudować tego co było kiedyś? Cofnąć zmiany, które uprzykrzają grę innym graczom? Aby każdy znalazł coś dla siebie? Aby rzemieślnik był rzemieślnikiem, order orderem, a morderca mógł mordować tak jak pozwala mu na to ta gra... ? Ehh po takim czasie to już chyba - nie.
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
Incognito | 2014, kwi 19 13:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
Właśnie nie szkoda. Przeżyłeś widziałeś, zdobyłeś i wiesz jak to wyglądało. Teraz masz szanse przeżyć historie w innym wykonaniu i przekonać się czy będzie lepiej. Ja od dawna namawiałem Mephisto aby to wykonał, jednak wtedy cały czas mówił ze nie wolno. Nie wiem co w końcu pękło ale w końcu to dostrzegł, że trzeba to zrobić.
Pewne zasady, które powinny istnieć na samym początku nie istniały, doprowadziło to do ciągłego braku handlu i tworzenia parobków oraz wielu innych konsekwencji tworzenia stuffu bez umiaru. Teraz PODSTAWOWE zasady wejdą na start i przytłumią poprzednie problemy na tyle, że będzie można cieszyć się grą non stop a nie tylko przez pewien czas. Nie osiągniesz teraz tego co kiedyś mogłeś po roku. Teraz będzie się grało trudniej ale i przyjemniej a najważniejsze, że dzięki temu o wiele większa będzie z tego satysfakcja.
Trzeba zdać sobie sprawę, że nie będzie żadnego dopływu itemów od osób starych. Każdy będzie potrzebował czegoś od kogoś innego, handel wymienny będzie tętnił życiem a dzięki podstawowym ograniczeniom, powinien ten stan rzeczy utrzymać się na długo.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
Boragor | 2014, kwi 19 13:27
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
Te wszystkie epickie pk z wielka checia zamienie na same poczatki, bo nic sie nie rowna z rozpoczeciem gry od samego zera. Nie bede zalowal mojej postaci w ogole. Teraz jak cos znajdziesz, zdobedziesz, zlupisz to bedzie dopiero satysfakcja. Co fajnego jest w tym, ze kogos ubijesz i zgrabisz mega swietny stuff, skoro za 5min wroci identycznie ubrany bo ma jeszcze 100 zestawow po skrzyniach pochowanych? Robic reset, koniecznie! |
|
panszaq | 2014, kwi 19 13:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 25 |
Dla mnie na plus ten restart tylko szkoda ze nie powroca najazdy redow na miasta jak kiedys ale moze beda kto wie |
|
Godrik | 2014, kwi 19 14:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
najazdy redow na miasta? >- oslabic straz na poczatek, skoro nie bedzie koxow po 100str, straznik nie musi zrzucac z konia, wysysac stamine i zabijac na 2 hity. Incognito i Boragor swietnie to podsumowali, obecnie itemy nie mialy zadnej wartosci, po resecie kazdy bedzie sie rzucal na zwykle itemy z shadowa czy lodowej skory i to bedzie najlepsze.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
KFY | 2014, kwi 19 14:16 | 2014, kwi 19 14:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Godrik - wiem, ze zostaly Ci przyzwyczajenia z poczatkow serwa, ale shadowa juz nie ma, a o skory lodowe trudniej niz kamienne (znacznie mniej mobow) ale wiem o co Ci chodzi Nie wydaje mi sie jednak by tak bylo, do royala, ognistych dojdzie sie bardzo szybko, tymbardziej, ze krawca mozna koxac na tkaninie (o ktora latwo) a moby ogniste nie sa az tyle trudniejsze do zabicia w stosunku do np kamiennych. Owszem, brak magoli do skilli, slabsze staty u parobow, brak wieku na wbicie 105 skilla troche to oczywiscie przytlumia, ale nie sadze by poczatki teraz mialy wiele wspolnego z poczatkami z poczatku MW, gdzie poza spora konkurencja do np skor dochodzila monsturalna roznica w czasie koxu
Na mistyk trzeba bedzie poczekac troche bo magusy beda musialy zdobyc wpierw czary do ksiegi, potem jeszcze skoxacta magere i umaga a na to tez trzeba troche szkla i kamieni, ale jesli cala gildia bedzie na 1 osobe pracowac a pewnie bedzie to i mistyk sie wczas pojawi. Nie wiem czy beda koxy mialy taki zapal jak mialy kiedys by tluc po tych parenascie godzin ale jakby na to nie patrzec 22 latek to juz uber kox jest a to jest 140 h grania, po 10h na dzien daje to 2 tygodnie owszem, koxajac w vendorach pewnie tak rozowo nie bedzie, dajmy wiec dodatkowy tydzien i bedzie wszystko, no moze poza artami chociaz moze sie myle |
|
Godrik | 2014, kwi 19 14:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Owszem te lepsze itemy pojawic sie moga dosyc szybko ale nie bedzie ich tak duzo jak teraz. Przez pierwsze 5 lat mw puszke royal widzialem tylko podczas bicia MO a przeciez na pewno duzo wczesniej ludzie zaczeli kopac royal i kuc z niego, poprostu taki sprzet byl zbyt cenny i ludzie chowali go w skrzyniach jak arty. Ja jestem dobrej mysli i wierze ze ten reset wskrzesi UO jeszcze na 2-3 lata
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|