|
|
Tomalas | 2008, maj 2 11:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 2 |
A ja mam problem w przerobieniu skryptu. Skrypt jest na kucie i przetapianie rudy ale niestety tylko zelaza. Wiem ze to zalezy chyba od tych trzy literowych nazw.
initevents set %profile 560_460 set %topi
0start: if #str = 51 { finditem XUF C set #lobjectid #findid event macro 17 0wait 10 } finditem TLH_GBG C_ , #charid ; szuka mlotka if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage BRAK MLOTKA sound c:missile.wav halt } set %mlotek #findid set #lobjectid %mlotek ; ustawia je jako lastobject finditem ENK C_ , #backpackid if #findkind = -1 { if %topi = 1 { goto doloz } set %topi 1 goto przetapiaj } set #ltargetid #findid event macro 17 0set %czas #scnt2 + 20 wait 1 wait 1
kuciegump: if #CONTSIZE = %profile { click 137 392 ; rob ostatnie ostatnie target 3s event macro 22 0set %czas #scnt2 + 80 goto pat } if %czas < #scnt2 goto pat else goto kuciegump
pat: scanJournal 1 if Wykulas in #journal || Wykules in #journal goto hid if Zniszczyles_troche || Zniszczylas_troche in #journal goto hid if Your_skill in #journal goto hid if Masz_za in #journal { if %topi = 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage BRAK RUDY sound C:missile.wav halt } set %topi 1 goto przetapiaj } if %czas < #scnt2 goto hid else { goto pat }
hid: goto start
przetapiaj: ignoreitem reset wait 10 tnij2: finditem JVJ_OUJ G_1 if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage STOISZ ZA DALEKO OD PIECA halt } set #lobjectid #findid ; ustawia je jako lastobject finditem DFR_NFR_GUO_FIK_HFR_AIK_AUH_VAP_CIK_ZOH_DPH_APH_CUO_SRH_CBP_YTH_tsf_kmh_VRH_OMH_DPH_NSH_IS H_HSH_OPO_AUH C_ , #backpackid ; if #findkind = -1 { if %topi = 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage KONIEC RUDY sound C:missile.wav halt } goto start } event property #findid if Wyjatkowej , #spc , Jakosci in #property { ignoreitem #findid goto tnij2 } set %topi 0set #ltargetid #findid event macro 17 0set %czas #scnt + 30 wait 10
lamimy: event macro 22 0set %czas #scnt2 + 30 pat2: if Udalo_Ci in #sysmsg goto tnij2 if Nie_udalo in #sysmsg goto tnij2 if #contsize = 560_460 { wait 1 wait 1 click 125 95 wait 1 wait 1 goto tnij2 } if %czas < #scnt2 goto tnij2 goto pat2
I chciałem się dowiedzieć jak zmienić żelazo żeby kuło i przetapiało mi też inną rude. I która zmienna w easyuo z tej listy po prawej to będą te nazwy rudy w programie. Czyli poprostu jak sprawdzić ten kod innych rud. |
|
Konto Do Usunięcia. | 2008, maj 2 13:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lis 4 |
A ja mam problem z tym skryptem na malarstwo, za każdym razem gdy dochodzi do " wybierz sztalugę " trzeba szybko klikać bo inaczej skrypt nic nie wybiera....
Może ktoś to przekształcić aby sztaluga wybierała się automatycznie, aby była wybierana tak przed którą siedzimy czyli ostatnio użyta... z góry dziękuje...
;skrypt robiony pod srodkowa sztaluge w pierwszym rzedzi w bryt ;nie wiem czy zadziala na innych sztalugach ;najpierw zrob recznie pozenij odpal makro autor: [adek] start: finditem zti C if #findkind > -1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 2s click 334 167 wait 1s { else halt }
malowanie: finditem bxf C if #findkind > -1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 1s click 334 167 wait 1s click 508 60 wait 7s { else halt |
|
beggginer | 2008, maj 2 16:09 | 2008, maj 2 16:10
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
W tej linii masz szukanie rudy (konkretnie zelaza) w plecaku: finditem ENK C_ , #backpackid
kody innych rud mozesz uzyskac przenoszac je w plecaku z miejsca na miejsce, a potem sprawdzajac w zmiennych euo LastAction/#LLIFTEDTYPE, albo 2klikajac na rudzie i sprawdzajac LastAction/#LOBJECTTYPE
|
| .
|
Tomalas | 2008, maj 2 23:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 2 |
Dzięki, Beggginer o to mi chodziło |
|
Desideratum | 2008, cze 1 23:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, maj 11
Bytom | |
Zrobiłem skrypt na druta ale nie potrafię dołączyć do tego anatomii czy by był ktoś na tyle miły i pomógłby mi to dopisać?
ruciarstwo ;Wersja 1.1 ;Wykonuje on ostatni stworzony przedmiot
;Ustawienia set %Skill 0 ;[0-1] (0 - Nie robi nic wraz z Druciarstwem, 1 - Ukrywanie) set %item 8 ;[0-8] (0 - To co ostatnio, 1 - Narzedzia stolarskie I, 2 - Narzedzia stolarskie II, 3 - Narzedzia stolarskie III, 4 - Rama do zegara, 5 - Os, 6 - Globus, 7 - Paleta, 8 - Pioro) set %max_udzwig 600 o jakiej wartosci udzwigu skrypt ma się wylaczyć set %beep C:\beep.wav ;Sciezka do sygnalu dzwiekowego ;=======================================
initevents set #sysmsgcol 3900 event sysmessage Skrypt Druciarstwo by Siemior wait 1
narzedzia: if #weight > %max_udzwig { sound %beep set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Jestes przeciazony! - %max_udzwig halt } if %skill = 0goto dalej if %skill = 1 goto hid dalej: finditem JTL if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie masz narzedzi druciarskich halt } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto narzedzia } set %licz 0set #lobjectid #findid event macro 17 target 5s event macro 22 wait 10 if %item = 0goto last if %item = 1 goto narzedzia1 if %item = 2 goto narzedzia2 if %item = 3 goto narzedzia3 if %item = 4 goto rama if %item = 5 goto os if %item = 6 goto globus if %item = 7 goto paleta if %item = 8 goto pioro if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #sysmsg gosub zapis until Stworzyl in #sysmsg || Zniszczyl in #sysmsg || Your_skill_in in #sysmsg || Oddalil in #sysmsg if W_pojemniku_nie_ma_juz_miejsca in #sysmsg halt } else halt } else halt
sub zapis repeat scanjournal 1 until Koniec_zapisywania in #journal return last: click 137 390 goto powrot narzedzia1: click 205 190 goto powrot narzedzia2: click 325 190 goto powrot narzedzia3: click 460 190 goto powrot rama: click 205 250 goto powrot os: click 325 250 goto powrot globus: click 460 250 goto powrot paleta: click 265 330 goto powrot pioro: click 397 330 goto powrot powrot: wait 8s goto narzedzia hid: event macro 1 0 .um ukrywanie goto dalej
|
| Nastał czas miecza i topora. Czas pogardy!
|
beggginer | 2008, cze 2 09:12 | 2008, cze 2 09:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
1) skrypty oparte glownie na goto ciezko sie analizuje, jeszcze gorzej modyfikuje 2) nie ma potrzeby sprawdzania co przebieg makra czy masz narzedzia czy nie, prawda? 3) makra oparte na waitach (wait 8s) maja to do siebie, ze jak bedziesz mial laga albo utracony pakiet to zwykle sie wywroca 4) robiac itemy narzedziami i materialami w skrzyni (najlepiej w securedboxie w domu, z uwagi na pojemnosc), wykonane przedmioty trafiaja do skrzyni, wiec nie ma potrzeby sprawdzania przeciazenia 5) zanim zaczniesz pisac makro, zrob sobie jego plan w subach, np:
gosub ustawianie_zmiennych_poczatkowych petla: gosub robienie_skilla gosub robienie_przedmiotu goto petla
sub ustawianie_zmiennych_poczatkowych [ustawianie narzedzi, materialu, celu do anatomii, reakcji na makroczeka, numeru skilla (np dla anatomii 1), definiowanie miejsc w gumpie dla roznych przedmiotow itd] return
sub robienie_skilla [wykonywanie skilla (event macro 13 %numer_skilla), czekanie az mina wszystkie napisy] return
gosub robienie_przedmiotu [uzywanie ustawionych juz narzedzi i materialu, klikanie na ustalone wczesniej miejsce] return
a dopiero potem pisz same suby - potem duzo latwiej je podmienic na cos innego, bez koniecznosci wgryzania sie co miales na mysli pol roku temu. Co dzieki temu zyskujesz? Milisekundy potrzebne na kazdorazowe przeszukiwanie plecaka i zapisywanie w zmiennych UO, z ktorych w przypadku dlugiego koxu robia sie sekundy, minuty, godziny...
Mysle, ze z tymi radami dasz rade sam poprawic swoje makro
|
| .
|
Konto Do Usunięcia. | 2008, cze 3 13:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lis 4 |
Czy mógł by mi ktoś podać skrypt na włamywanie oraz malarstwo ?? bo ja nie mogę się doszukać żadnego sprawnego skryptu nawet na Easyuo co do włamywania a podany przezemnie wcześniej skrypt na malowanie ma swoje błędy... |
|
Desideratum | 2008, cze 5 08:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, maj 11
Bytom | |
beggginer postaram się zalecić do twoich porad umieszczę tutaj link ze skryptem do ocenki tylko muszę więcej czasu znaleźć
|
| Nastał czas miecza i topora. Czas pogardy! | | | | | | | | | | | |
| | | |
|