|
|
Verodien | 2010, sty 14 12:38 | 2010, sty 14 12:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Szczecin | |
lepiej zniweczyc te godziny koxu niz klimat a zyskac cos cenniejszego i oczywiscie ze nikt nie bedzie nic zmienial jak wszyscy beda siedziec cicho bojac sie o swoje parobki lecz ja nie |
|
zomg | 2010, sty 14 12:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Siedzą cicho bo im nie zależy na klimacie.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
Lucaveli | 2010, sty 14 13:08 | 2010, sty 14 13:09
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Grac w ta gre tylko po to, aby komus sluzyc wyrobami? jakos mi sie to nie widzi, watpie, aby wiecej niz 5-10 osob wybralo ta droge. Prawie kazdy raczej w to gra dla pvp/pvm, to sprawia najwiecej przyjemnosci/zdenerwowania. ;]
|
| Dzień dobry.
|
Skipperro | 2010, sty 14 13:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, lip 23
Monachium | |
A ja w pełni popieram propozycję 1 postaci na jedno konto. W sumie, nie pamiętam, żebym kiedykolwiek miał więcej postaci na konto, nieważne jakie były dopuszczalne limity.
Chociaż bądźmy realistami - to jest rozwiązanie dla nowego serwera, a nie takiego istniejącego kilka lat, gdzie ludzie porobili sobie już tuzin postaci. Jeśli admin by się zdecydował na taki krok, byłoby więcej klimatu, ale pewnie zostałby zlinczowany zanim zdąży go odczuć. |
|
beggginer | 2010, sty 14 13:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
nie ma niczego co moglo by rownowazyc kilka tysiecy godzin wlozonych w postacie. wiele osob ma na 2 i 3 slocie normalne postacie innych klas, majace kilkadziesiat lat (50+), cennosc to pojecie wzgledne.
chcesz wiecej erpegowego klimatu - http://kc.gry.ztpnet.pl mw ma swoj klimat.
|
| .
|
BaR | 2010, sty 14 14:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Tak 1 postać na 1 konto ale pierw dać mozliwosc posiadania 3 kont max P
|
| ...!
|
Sinner | 2010, sty 14 15:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Pruszków | |
Nie wiem czy to sprawa tego posta czy może też ten gracz od dawna klimaci, ale dziś miałem przyjemność zamienić parę zdań z niejakim Gnop'em Keh'iem. Zaczęło się od pytania gdzie jest pewien najemnik a dalej krótka rozmowa o gildiach , zbrojach i innych rzeczach w klimacie fantasy. Było to miłe dla oka patrząc jak piksele układają się w słowa inne niż *yoink* czy *an ex por*. Widać jest jeszcze cząstka ludzi (nie koniecznie na noobie) którzy potrafią. Więc co blokuje resztę?
|
| ''Czy jest coś gorszego niżeli śmierć? Życie, jeśli pragniesz umrzeć.''
Seneka Młodszy
|
jakaboro | 2010, sty 14 16:47 | 2010, sty 14 16:50
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
To nie trzy postaci na koncie zabijają klimat. Pośpiech i zazdrość to główni winowajcy. Jak jeden z drugim zobaczy, że kolega/ sąsiad/inny gracz wbił o 5 str i 4 dexu więcej, że skile mu lecą jak głupie, to poddaje się temu wyścigowi. Odpala wszystkie potrzebne makra i KOKSA, KOKSA, KOKSA. Nie będzie taki jeden z drugim klimacił, bo albo nie ma go przy kompie, albo klimacenie to dla niego strata czasu. W tym właśnie czasie zabije ileś tam stworów i wskoczy mu trochę bojówki i 0,1 str, zgarnie ileś tam złoto, za które np. kupi regi i będzie miał na czym koksac kolejnego paroba. Tak dało się zwariować wielu graczy. Każdy chce być najlepszy i najsilniejszy więc koks i jeszcze raz koks. Nie szukajcie więc przyczyn upadku klimatu w organizacji serwera, w regulaminach, ilości postaci na koncie itd. Poszukajcie tych przyczyn w samych sobie. Chcecie klimatu to go do cholery róbcie i na narzekajcie na wszystko i wszystkich. Pokażcie innym, że można i wyrażajcie dezaprobatę tym, którzy są na granicy łamania regulaminu. Wsparcie ekipy jest też bardzo ważne, bo jeśli go zabraknie to cała para pójdzie w gwizdek. Ale nie można od ekipy oczekiwać, że to ona klimat "zarządzi", wprowadzi jakieś tam nakazy i zakazy i nagle klimat stanie się powszechny. Co do zmiany ilości postaci na koncie - już raz wprowadzono regulacje w tym temacie, polegające na tym, że first nie mógł użyć wyrobów robionych przez seconda. To nie było wg mnie dobre posunięcie. Sporo osób poczuło się oszukanych. Uwalcie jedna albo dwie postaci i będzie znowu to samo. Setki czy tysiące godzin gry/koksu/zaangażowania/nadziei wielu graczy zostanie wyrzucone na śmietnik. Tak nie można postępować, bo to po prostu nie jest uczciwe.
|
| navigare necesse est, vivere non est necesse | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|