|
|
Goreon | 2013, lip 28 23:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Kwidzyn | |
Co innego zabijać dla kosztownych rzeczy a co innego zabijać jak bachor postać na samej szacie tylko po to żeby uprzykrzyć jej życie i reskilować ją. |
|
Core | 2013, lip 28 23:12 | 2013, lip 28 23:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Zabawne, że ktokolwiek broni tego piekiełka. Zobaczcie sobie, w jakim kierunku poszły najnowsze gry MMO. Interakcja z przypadkowo spotkanym graczem może być tylko pokojowa. Nie ma mowy o zabijaniu komuś mobków, zabieraniu loota, nawet głupie drzewko z surowcami jest osobne dla każdego gracza. Nie ma mowy o random PK, PvP jest regulowane i odbywa się na uczciwych warunkach (czy osoby zajmujące się wpadaniem na kox place lub do domku osoby koxającej na pół-afku są w ogóle w stanie zrozumieć istotę tego pojęcia?).
Mechanika UO jest archaiczna i w połączeniu ze specyficznym typem mentalności pozwala na wiele nadużyć. Gra powinna być przyjemnością, rozrywką w pozytywnym znaczeniu tego słowa, a nie placem zabaw dla grupy frustratów targanych negatywnymi emocjami, usiłujących tylko zaszkodzić innym graczom. MW nie pozostawia wyboru, albo sam zaczniesz się tak zachowywać, albo dołączysz do wyzywanej od płaczków, usiłującej grać normalnie mniejszości, od której tylko krok do zakończenia gry.
###
Odpowiadając na pytanie zadane w temacie, przestałem grać na MW z powodu panującego tu chamstwa, wrogości i chęci szkodzenia innym graczom. Tak, zdaję sobie sprawę, że tego nie rozwiąże się skryptowo. Dlatego właśnie nie planuję już tu wracać.
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "
|
dzikus | 2013, lip 29 00:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Zawsze mnie bawią te gadki o 'chamstwie'. Dla mnie to jest czysta rywalizacja - przeszkadzasz przeciwnikowi w każdy możliwy sposób, żeby zyskać nad nim przewagę. Każdy z obecnych 'starych graczy' musiał się skoksać i swoje wypadać, a żaden z nich nie miał takich wygód jak strefa lub to co jest obecnie. Mamy tu inną formę rozgrywki niż w nowych grach. Jednym to odpowiada, innym nie. Skoro dawniej było większe online i ludzie nie mieli takich problemów jak obecni 'młodzi', to pozostaje tylko stwierdzić, że nowoczesne gry kreują graczy wygodnych i leniwych. Jest sens zmieniać MW w gorszy(pod względem grafiki i mechaniki) odpowiednik nowego MMO? |
|
Xinder | 2013, lip 29 09:17
|
|
|
|
|
| Seth Varkas | |
|
2011, lip 12
Bytom | |
jesli mlodi beda tepieny przez starych redow to online pozostanie takie jak obecnie. i ciagle bedziemy ogladac te same nicki w grze. ale robcie jak chcecie. |
|
Puah | 2013, lip 29 10:03
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
jakos kiedys gorszy wpierdol byl od starych graczy a online bylo 10 razy wieksze
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Chicken | 2013, lip 29 10:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 12
Neptun | |
Niby zmiany dobre i tak dalej a online nie rośnie.
|
| "Świat nigdy nie znalazł dobrej definicji dla słowa wolność" Abraham Lincoln
|
Core | 2013, lip 29 10:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Dzięki za zilustrowanie mojego posta odpowiednim przykładem. Albo się dostosujesz do "serwerowej normy", czyli będziesz szkodził innym graczom na każdym możliwym kroku, utrudniał i uprzykrzał grę i ogólnie był im kolcem wiadomo gdzie (o przepraszam, to przecież "czysta" "rywalizacja"), albo dostaniesz łatkę wygodnego i leniwego, jeśli ośmielisz się skrytykować panujący porządek.
Zauważ, że dawniej UO było mniej archaiczne, a rynek MMO był bardzo ubogi. Dzisiaj gracz ma wybór, może grać w nowoczesną i atrakcyjną produkcję tak po prostu, dla zabawy i rozrywki, bez obaw o bycie nazwanym leniwą i wygodnicką płaczką. UO jak i MW ma swoje zalety, ale chyba nie chcesz opierać promocji tego shardu na zachwalaniu, jak bardzo możesz tu dokopać i zaszkodzić innemu szaremu graczowi?
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "
|
ylus | 2013, lip 29 16:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
tu trzeba zaznaczyc ze ludzie jak i czasy sie zmieniaja :/ niestety nie zawsze na lepsze jak widac po tym temacie, kiedys z 6 lat temu jak koksalem nie bylo lekko, online ponad 18x mniej map a jednak dalo sie skoksac woja prawie jesli chodzi o staty, jednego z najlepszych ( tu trzeba dodac ze dawniej krasiowi wolniej rosl dex a str szybciej ) a ile sie przy tym padalo i wyzywalo, nerwow tracilo a teraz, jest male online, map masakrycznie duzo, klatwa, a nadal placz na chamstwo :/ jakie chamstwo :/ spotkac kogos przy tym online graniczy z cudem :/ przestancie plakac, marudzic a zacznijcie grac, koksac po to zeby kiedys temu niby chamskiemu redowi oddac za swoje
|
| #releaseweb | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|