|
|
spider071 | 2009, paź 8 23:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
1. Co wam się najbardziej podoba na shardzie?
Dobre oskryptowanie, stabilny serwer, coraz wieksza ilosć graczy i mnogość dróg jakimi można pokierować postac
2. Co wam się najmniej podoba na shardzie?
No niestety musze przyznac że chamstwo dużej liczby graczy. Niewiem z czego to wynika ale chyba kwestia wychowania bo nie wierze żeby normalnie rozwinięta osoba musiala ciagle przeklinąc. No i to ze w grze mało kto odpowiada, po prostu ignoruja jak sie coś do nich pisze i gadaja tylko w swoim gornie na mapie albo ircu.
3. Które umiejętności w pierwszej kolejności poprawili? Dlaczego?
Z pewnoscia poprawy wymagaja podklasy wojowników ktorzy nie maja wielkiego wyboru, szczegolnie elfy i krasnoludy im zostaje pal,mr lub kensai, ale kensai nie nadaje sie na pvm na przyklad. Mag moze miec niemal kazda podklase i jest najmocniejszy na MW nie ulega to watpliwosci.
4. Co byście chcieli zmienić?
Balans, ale troche nie uwazam zeby byl tragiczny natomiast jest tak ze nawet slaby mag moze pokonac duzo mocniejszego woja a wojowi nie latwo dobic maga, szczegolnie gdy sie dobrze ubierze.
Chcialbym tez aby zostaly zmienione ar puszek z niektorych rud bo to dziwne ze kilka roznych rud ma dokaldnie taki sam ar.
5. Wasza wymarzona zmiana na która czekacie/chcelibyście zobaczyc na MW.
Marze o tym aby wojownicy i lucznicy mogli miec ksiege z teleportami. Czy zachwialo by to balansem? nie sadze,bo wojownik i tak nie moze np. dac komba paral+kal ort por i uciec w dowolne miejsce ale bylby bardziej mobilny i samodzielny. Ktos powie ze mozna plywac lodka, jasne ze mozna ale nie jest to do konca wygodne ciagle skladanie i rozkladanie lodki, ktore poza portem trwa naprawde dlugo a poza tym trzeba uwazac na kluczyk itd. A ksiega teleportów bylaby po prostu wygodna. I tak Mag musialby zaznaczyc nam runy ale to juz pikuś
6. Czego brakuje wam od strony fabularnej na MW? Pomysly aby to poprawic?
Tak jak wiekszosc przedmowcow uwazam ze brakuje questow z udzialem GMów oraz na przyklad atakow na miasta red vs blue
Pozdrawiam
|
| ...i am the reason why crack turns from cocaine... \"Nienasycenie jest matką wojen, ja wszystko mam i Ty też wszystko masz...\" - Dzioło
|
Sortris | 2009, paź 9 00:41
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
1. Chcialbym bardzo pochwalic EKIPE i wyrazic swe zadowolenie a takze aprobate do najswiezszych zmian. Naprawde WIELKI POZYTYW. SWIETNY ALLEGROWICZ POLECAM!!! |
|
xaw | 2009, paź 9 09:21
|
|
|
|
|
| Gerrawin | |
|
2006, kwi 28 |
1. Co wam się najbardziej podoba na shardzie?
-Najbardziej podoba mi się to ,że jest dużo możliwości rozwoju postaci. (podklasy)
2. Co wam się najmniej podoba na shardzie?
-Wprowadzanie nieprzemyślanych zmian przez ekipę. ( bez konsultacji z graczami )
3. Które umiejętności w pierwszej kolejności poprawili? Dlaczego?
-Likantropie ( u maga szczególnie - nie używa się zadnej runki w tym momecie bo są kompletnie do kitu, skalp totema niech daje wiecej ar, niech szpony zaklada sie na rekawiczki ) -Bard do poprawy ( tez jest bezuzytyczny , dodac zaleznosc prowokowania mobow od dexa )
4. Co byście chcieli zmienić?
- Dodac battle maga 5. Wasza wymarzona zmiana na która czekacie/chcelibyście zobaczyc na MW
- Przyspieszenie wzrostu skillcapa i statcapa
6. Czego brakuje wam od strony fabularnej na MW? Pomysly aby to poprawic?
-Polityka MW ( wybory burmistrzów , itp. )
|
| "Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie."
|
Pyro Valgrave | 2009, paź 9 09:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
1. Co wam się najbardziej podoba na shardzie?
-ciężko powiedzieć, gram sporo czasu z przerwami od dość dawna shard miał swoje lepsze i gorsze dni.. ale z pewnością na + są ostatnie dni, kiedy GM zaczynają się interesować (kiedyś też to robili tyle że mniej ), wprowadzają poprawki, ogólnie zaczyna coś się dziać
2. Co wam się najmniej podoba na shardzie?
-Gracze, którzy nie potrafią pogodzić się z porażką :< a zemsta = reskill. -Za dużo map, moim zdaniem mniej map = dużo częstsze spotkania z innymi graczami (akcja!) coś się dzieje, nowe znajomości, walka, no i trudniej by się zbierało lepsze przedmioty.
3. Które umiejętności w pierwszej kolejności poprawili? Dlaczego?
-nie używane, mianowicie: usuwanie pułapek, może w połączeniu z majstrem niech daje możliwość założenia silniejszej pułapki na jakieś miejsce działa jednorazowo, do momentu uruchomienia, połączyć z innymi umiejętnościami jak np. zatruwanie. -nie zdążyłem pograć wojem na tyle by ocenić która podklasa jakie ma błędy, ale wiem ze obecnie Kensaj rządzi przynajmniej w pvp. MR to rzadkość podobnie jak Barb i częściej Paladyn.. może wypadało by coś poprawić by gracze chcieli częściej grać tymi podklasami..
4. Co byście chcieli zmienić?
-ilość dostępnych map, wolałem jak było ich mniej. -mentalność graczy :<
5. Wasza wymarzona zmiana na która czekacie/chcielibyście zobaczyć na MW.
-to taka, która sprowadzi nam więcej graczy przez co będzie więcej zabawy
6. Czego brakuje wam od strony fabularnej na MW? Pomysły aby to poprawić?
-Zaangażowania graczy, czasami GM chce.. ale nic nie może zrobić z graczem, który koxa.. mowie tu też o sobie.. niestety :< -Większa ilość takich większych zadań gdzie cały światek MW wie o nich. -Bezstronni GM. Lub stronniczość ale każda frakcja ma swoich \"opiekunów\" no i niech nie przesadzają z tą pomocą
Tyle. Powodzenia |
|
HaMinus | 2009, paź 9 10:24 | 2009, paź 9 10:32
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
UKF | |
1. Co wam się najbardziej podoba na shardzie? Spora ilosc podklas co urozmaica rozgrywke, sprawia ze gra sie nie nudzi. Rowniez imponuje mi postawa Gmow z ostatnich tygodni, informuja nas o zmianach, zaciagaja opinii graczy. Zaczeli rozmawiac na ircu o mozliwych modyfikacjach serwera.
2. Co wam się najmniej podoba na shardzie? Moja sygnaturka na forum, nie jestem zadnym lucznikiem! Sprzecznosc idei shardu z interpretacja reasonow jailowania. Z jednej strony klimat, questy, bogowie; natomiast z drugiej strony jailowanie za klimat, bez mozliwosci nawiazania konwersacji, prowokowanie do "gratisow" w jailu.
3. Które umiejętności w pierwszej kolejności poprawili? Dlaczego? Krew Wampira. Powod jest prosty, nikt nie wychodzi na pvp jak jest wampir z katana, jednym uderzeniem zalatwia instant killa wszystkim w okolo. Nie nalezy krwi modyfikowac diametralnie na -, natomiast potrzebne jest umozliwienie biegania z nia. U Mra nalezy wywalic to zbijanie sobie hp ponizej poziomu many podczas rzucania prota, jest to zbyt uciazliwe na pk. Poprawic czary wilka szamana, tutaj nie mam pomyslow, poniewaz sie na tej podklasie nie znam. Na pewno nie zwiekszac ar w skalpie, bo jest to darmowe widmo, zwiekszanie ar jest nie na miejscu. Umozliwic mu noszenie szpon na rekawice, ale szpony te nie daja zadnego ar. DODATKOWO KONIECZNIE wywalic ar z tog i plaszczy i przeniesc to na bonus ar od danego seta, ubarwi to rozgrywke, postacie nie beda wygladac monotonnie. Uniemozliwic KENSAJOWI narzucanie tanca miecza i szalenczej obrony w tym samym czasie. Powinno sie narzucac albo jedno albo drugie. Powod? Bo wtedy jest niezniszczalny dla woja/luka. Polepszyc eliksiry wytrzymalosci, witalnosci. Obecnie zwykly eliksir daje 9-10 pktow hp/staminy, exp max 13. Zwykly niech daje 10-11, exp 13-15. Alchemik Poprawic czas dzialania exp butli, obecnie exp trwa tyle co zwykla butla, moglby trwac tyle co dojrzala.
4. Co byście chcieli zmienić? Podejscie Gma sto do graczy. POPRAWIC mobilnosc u wojow i lukow. Przykladowo od 3poziomu gildii umozliwic wojowi/lukowi kupno zwoju teleportacji ktory bylby blessed. Przenosil on by dana postac pod glowna siedzibe gildii do ktorej przynalezy, moznaby uzyc tego zwoju np raz na 2-3h real. Poprawic miejscowki teleportacji u wladcow(rozmawialem o tym z KFy+podawalem mozliwe lokacje)
ZMNIEJSZYC WAGE ZLOTA O POLOWE.
5. Wasza wymarzona zmiana na która czekacie/chcelibyście zobaczyc na MW. Szybszy przyrost skilli. Przyspieszyc gejny statow kazdemu na czynnym koxie o jakies 25%, kox bierny pozostawic bez zmian.
6. Czego brakuje wam od strony fabularnej na MW? Pomysly aby to poprawic? Umozliwic Gmom dawanie unikatowych przedmiotow za wykonywanie ciagu dlugich questow dla gildii badz grupy graczy(np. togi o unikatowym kolorze dla gildii). Oczywiscie nie rozdawac tego na prawo i lewo ale rozdawac gildiom ktore naprawde sie natrudza na zdobycie czegos takiego. To by bylo na tyle. Pozdrawiam.
|
| Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Duma ze zwyciestw przychodzi latwo, wiernosc po porazce przymiotem jest nielicznych.
|
Sortris | 2009, paź 9 12:03
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Wybacz, ze sie wtracam, ale uwazam, ze jesli te eliksiry witalnosci nie sa bugiem dla kensai, to nie powinno zwiekszac sie ich mocy. Z zalozenia kensai mial nie moc uzywac witali
Przylaczam sie do propozycji z zwiekszeniem czasu dzialania expow i z zmniejszeniem wagi zlota |
|
Lucaveli | 2009, paź 9 12:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
HaMinus, ostatnio dla pewnej osoby robilem te witale na magiku, lyknela raz to jej exp dal 14.
|
| Dzień dobry.
|
Keny | 2009, paź 9 14:24 | 2009, paź 9 14:58
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, paź 9 |
1. Co wam się najbardziej podoba na shardzie? -skargi nie są olewane przez gmów -co raz to lepsze stosunki między graczami
2. Co wam się najmniej podoba na shardzie? -brak podziału na chaos i order -dlugi pobyt w wiezieniu za glupoty,pomylki -'poprawianie' skili kończy sie upieprzeniem np. barb, bądź maksymalizacją zdolności np.kensai. Nigdy po środku.
3. Które umiejętności w pierwszej kolejności poprawili? Dlaczego?
-w większym stopniu uzależnić zdolności bojowe czyt. siła uderzenia, trafialnośc od bazowych statystyk, a nie bojówki,skili -wampir- podklasa robiąca z przeciętniaka machine do zabijania krew,bonus do celności, dmg, armoru, wrodzona odp na trute- najlepsze cechy artefaktów w jednym worku -Mr- prot(nie wiecej niż 10pkt, nie chcemy 2 wilkolaka w dzień) -Kensai-delay na + do boja,zabrac paraliż w szpadach, szybsze łykanie miksów badz szybsza regeneracja hp( nie 2 na raz) -zabrac palkowi szał -zlikwidować wilkolakowi prota podczas dnia -w mieczach prowadzic częstsze wysysanie many i bardziej widoczne(w pkt), młotom zwiększyć dmg i dodac wysysanie staminy -5 na hit, topory po 5 hitach rozwalają paweż(znika)
4. Co byście chcieli zmienić? -To wyżej. oraz wprowadzic minusy za wybranie podklasy maga.
5. Wasza wymarzona zmiana na która czekacie/chcelibyście zobaczyc na MW. -Mam inne marzenia.
|
| ...i w ryj dać mogę dać... | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|