|
|
Xinder | 2014, maj 18 09:22
|
|
|
|
|
| Seth Varkas | |
|
2011, lip 12
Bytom | |
im pozniej beda zmiany wprowadzane tym gorzej dla tych co jeszcze nie wykorzystali tego co sie zmieni.
pomysl z kulami do umaga zeby byly unikatowe i jedynie z dropa tych najlepszych mobow JESTEM ZA i to juz wywalcie z szklarzy i alchemikow bo kto sprytniejszy juz teraz ich narobi tysiace....
caly zament z nadmiarem staffu rozwiarze psucie sie go. nic nie moze byc wieczne bo sie to nagromadzi. byly juz rozne zmiany z psuciem i bylo o to wiele hałasu. Jak biegam w zbroi caly dzien i nie musze jej naprawiac to cos jest nie tak... a w dodatku jak po calym dniu expienia ide do kowala(npc) i zabiera mi tylko 5%? niech sie rzemiechy wypowiedza ile razy na dzien naprawiaja narzedzia. Psuc powino sie szybciej. npc naprawia -10% a gracz -5% wtedy znów rzemieslnik bedzie bardziej grywalny.
idac na kox np po 4h moze 5h powinno o tyle arm spac zeby gracza zmusic do naprawy itemow( wszystkie psuc sie jednakowo: bronie tarcze i armory) i albo pojdzie szukac kowala/platnerza zeby jego exp mistyk tak sie nie psul albo na szybkosci poleci do npc i szybciej wroci na kox. 4-5h to czas nie tylko dla broni i zbroj ale tez narzedzi.
zwierzaki wydaje mi sie ze tez zbyt wolno glodnieja.... dawno mi nic nie zdziczalo i wydaje mi sie ze karmienie zwierzaka 2x moze 3x na caly dzien to troche zalatwo....
============= pomysl na szybkoci rzucony bo mi sie przypomnialo jak inna gra rozwiazala problem z przepelnionymi skrzyniami gildyjnymi. zywotnosc itemu( nie psucie sie tylko czas istnienia) item zdobyty z moba( magiczny i lepsze, pomijajac te z najtrudniej zdobywalne-tam sie unikaty zdobywlo w 10 osob w dodatku dalo sie zdobyc jeden na 2 dni wiec i tak ich nie bylo wiele) tu tez by sie taka opcja z "zywotnoscia" moze przyjęła. nieurzywane itemy albo rdzewieja albo mole zjadaja itp.... Nie potrzebujesz zbroi to jej nie zamawiasz bo ci sie sama rozleci np po 14 dniach wiele tu jest do ustawiania.... rzucam cos nowego do przedyskutowania | |
| | | |
|