|
|
RespekT | 2008, wrz 25 21:27 | 2008, wrz 25 21:46
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
wlasnie o to chodzi... ze online jest caly czas taki sam. co ile odchodzi doswiadczony gracz, ktorego miejsce zastepuje gracz nowy? taka swego rodzaju reinkarnacja?
oj raczej rzadko, dwa lata temu te same twarze na forum widzialem i -+ te same nicki w grze.
gra multiplayer opiera sie na kooperacji. tym bardziej jesli, jak w UO istnieje limit na skille. ciezko o to na nooblandzie, bo jak ktos robi seconda, to jak najszybciej robi 10k zlota, spada na maina i tam mu juz koledzy pomoga.
a mlody gracz, dla ktorego wyspa zostala utworzona siedzi i ... siedzi. on ma tam poznac mechanike gry, dzialanie skilli, opanowac jakies podstawy pvm i koxu. i jak, skoro nei ma kto pomagac? jak skoro nie ma z kim wspolpracowac? a warunki do koxu wcale dogodne nie sa. dla maga np nie ma wcale, bo nie ma czarow powyzej 2 kregu. byl wedrowny handlarz ... i znikl nie wiedziec czemu.
bronie treningowe - calkowicie nieprzydatne. nie ma gaina statow, gain skilla wolniutki strasznie. najlogiczniejszym rozwiazaniem po wyjsciu z nooblandii jest kupic u ktorego z przydroznych kupcow jaknajlepsza bron i w las. i tak mordercy sie nei trudza bieganiem po lasach, tylko czasami wazniejszy koxplace odwiedza.
poczatkowe zloto - i mlody gracz ma to uwazac za laske? nie wiedzac, ze kiedys na start bylo 200gp?
klatwa nooba? kto sie z tym liczy w ogole?
@E][_ve$,
no... nie po to. oczywiste. dlaczego niby inni maja miec latwiej niz ja? krew sie burzy i nienawisc wzbiera jak tylko slysze, ze ktos chce miec latwiej ode mnie.
@HaMinus,
i jeszcze mi powiedz, ze na nooblandzie sobie te halke zrobiles/znalazles/dostales
@Fable,
zeby bylo RPG, musza byc inni ludzie, inaczej jest schizofrenia. i skad Ci sie wzielo nagle cos o RPG starych graczy?
chyba sie nie rozumiemy zupelnie. nie chodzi o to, zeby ulatwiac komus na sile gre. chodzi o to, zeby mlodych graczy przyciagac, a nie odstraszac. miasta sa puste, bardzo zadko zdaza sie osoba, z ktora mozna poklimacic, mlodzi gracze szybko odchodza. online jest stale, bo rotacja mlodych jest duza. caly czas ktos podanie o konto sklada... i caly czas ktos o koncie zapomina.
ja problem widze w dlugich gainach, koniecznosci koxania makrami > mechanizacji gry, przez co nawet jesli sie zbierze w jakims pomieszczeniu 3-4 graczy, to zadko ze soba rozmawiaja, bo wszyscy wiedza, ze kox trwa, a caly dzien przed kompem siedziec i o dupie maryny rozmawiac malo kto ma czas.
jesli macie inne pomysly i uwazacie, ze gdzie indziej lezy przyczyna - trzeba cos z tym zrobic. 2 lata temu jak przyszedlem na serwer - tetnil zyciem. wszedzie byl ruch, wszedzie cos sie dzialo. z nadzieja wznowienia dobrej gry wrocilem wcale nie przerazony dlugimi gainami, bo licza sie ludzie.
ale nikogo nie spotykam, a co slysze od czesci starszych graczy? nie bo nie i zmien serwer. budujace.
dobry byl np pomysl ze 'zniszczeniem' niektorych miast. moznaby co wazniejszych npc'ow przeniesc do jednego miasta. taka britania przeciez jest ogromna, a kazdy odwiedza 3-4 miejsca. uchodzcy z innych miast znajduja schronienie w stolicy.
postawcie sie na miejscu osoby, ktora zaczyna swoja przygode z uo, albo grala wczesniej, ale na mniejszym shardzie, gdzie zwykle gainy sa szybsze. i co? nikogo nie zna, wiec nie dostanie doraznej pomocy na poczatku, nie ma z kim grac, laduje na jakiejs malej wyspie, gdzie nie ma mozliwosci skoxania np drwala albo maga... i co? wraca na ten maly shard, albo odpala chocby takiego lineage, czy tibie, gdzie serwery sa czesto przepelnione. fakt, gra jest o 100 poziomow mniej ambitna i daje duuuuuuzo mniejsze mozliwosci... ale jakims dziwnym trafem przyciaga.
|
| There is no spoon
|
Achaja | 2008, wrz 26 01:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Nibylandia | |
Po pierwsze primo serw nie istnieje od wczoraj tylko ladne pare lat a podania nadala sa skladane i online przyzwoity wiec nie wiem co Ci nie pasuje. Po drugie primo jak zniszczysz miasta i zostawisz 4 w ktorych beda jakies tam npc-e to tym bardziej mlodzi sie przestrasza gdyz pvp przeniesie sie pod te miasta wiedzac ze tam najwiecej ludzi bedzie latac. Po trzecie primo ULTIMO....Polskie serwy cechuja sie tym ze maja wolne gainy i sa w miare "klimatyczne"... masz pelno fun serwow zagranicznych na ktorych mozesz grac tylko.... wycwiczysz sie w tydzien a w drugi zdobedziesz wszystkie artefakty i co dalej...nuda i niechec do gry? Badzmy powazni nie zrobisz tu rewolucji/cudu i chodzbys nie wiem jak sie staral nie sprawisz iz online sie drastycznie podniesie. Ludzie cenia MW za to wlasnie ze jest ciezko... mowisz ze nowi ludzie by doszli po takich zmianach... pewny jestes?? Bo ja jestem pewna ze wiekszosc starych graczy by odpuscila sobie gre w ktorej osoba nowa osiaga w miesiac to co oni w pare lat.... Pozdrawiam
|
| [nGz]: mam dosc tych prvow zeby zrobic cos z twoja niedojrzala wyobraznia img242.imageshack.us/my.php?image=uo0033xv3.jpg
|
Puah | 2008, wrz 26 08:12
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Respetkt takie gadanie, ze za zloto w grze nie da sie nic kupic jest bez sensu ;] bo bez zlota nie masz regow, nie masz na kox skilli itp.
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
RespekT | 2008, wrz 26 12:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Dzony Rambo,
ja cos o sile nabywczej pieniadza w grze mowilem? :-)
@Achaja,
nie, nie jestem pewny, ze proponowana zmiana zmieni to, o czym mowilem.
nie chodzi jednak o to, zeby sie mlody w 1 miesiac skoxal. chodzi o to, zeby skille do 70 rosly szybciej niz obecnie. to nei jest poziom, ktorym mlody doscignie starszego. to jest poziom, dzieki ktoremu faktycznie pozna mechanike gry i dzialanie poszczegolnych skilli, a jak mu sie dany skill nie spodoba, to nie straci na niego n godzin on-line, a n/4 dla przykladu. i w dalszym ciagu pozostana dlugie miesiace koxu zeby zrobic porzadne staty i dobic skill do 100.
nie chce robic rewolucji, bo to zadna rewolucja.
a co do miast... jak sie pvp przeniesie pod zniszczone miasta, to sie pvm mlodych przeniesie do lasow, gdzie pvp nie bedzie O_o bo w tym 'niszczeniu' nie chodzi o zwiekszenie miejsc pvm, ale zmniejszenie liczby miast, zeby niewielka liczba graczy, ktorzy miasta odwiedzaja na dluzej niz tylko recall > kupic > recall, siedziala w tych kilku 'ocalalych' miastach... nawet mniejsza o unikalna fabule serwera...
|
| There is no spoon
|
HaMinus | 2008, wrz 26 12:55
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Skilla 70 to sie robi w 1 dzien, KAZDEGO. Wiec w czym problem? Moze poprostu nie wiesz co jak i kiedy robic i to w Tobie tkwi problem a nie w gejnach;] |
|
Drezu | 2008, wrz 26 14:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
RespekT bys zaczol cos robic a nie płakac na 4um ze gainy sa za wolne.... jesli sie zwiedza miasta to nic nie skoxasz:/
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████
|
Anthar | 2008, wrz 26 15:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
"Po drugie primo jak zniszczysz miasta i zostawisz 4 w ktorych beda jakies tam npc-e to tym bardziej mlodzi sie przestrasza gdyz pvp przeniesie sie pod te miasta wiedzac ze tam najwiecej ludzi bedzie latac." - No i dobrze, niech przybędzie zabójców pod Britanie, wole żeby było w mieście sporo ludzi, a na obrzeżach zabójcy, aniżeli dwie osoby na całe miasto i na tym koniec. Jak znajdą się zabójcy pod miastem, to i praworządni się znajdą, którzy będą chcieli zawalczyć- oni będą walczyć, zabijać się za miastem/na jego obrzeżach, a reszta będzie w miastach przesiadywała.- Jak dla mnie prosta i owocna zmiana.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Ja | 2008, wrz 26 15:51 | 2008, wrz 26 15:52
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Coś się zepsuło, co to twojego postu Anthar : Na nooblandzie fajnie się krawca koksa i inne skille. Ja skoksałem od 25 do 80 krawca spokojnie bez obawy przed złodziejami.
|
| 89% graczy uważa że najważniejsza w grze jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu. | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|