|
|
Seires | 2010, kwi 20 17:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
* Przeglądałem forum od 2006roku i znalazłem co najmniej 4 tematy związane ze statystykami i wpływem na trafialność oraz zadawanym dmg.
* Od 2006r niestety nic się nie zmieniło. Argumentem do napisania tego tematu była sytuacja gdzie mój słaby Wojownik 30lat nastukał jednemu z czołowych Wojów na serwerze pod kątem statystyk, mowa tu o 9/8.
* 4lata minęły, uważam że pora się zabrać za system trafialności oraz za zadawany dmg patrząc przez pryzmat statów danego osobnika.
* Z obserwacji zauważyłem że im większa ilość Siły tym częstrze zadanie dmg z górnej granicy (dmg broni) Takie mam wrażenie patrząc na to jak bije Ismael i na to jak bił mój stary wój Seires. Wczoraj testowałem sobie dmg Lanca z Azurytu i na 78armor wojownikowi zadawałem często obrażenia w granicy 17-24 rzadko wpadał krytyk.
***Jak to powinno wyglądać:***
STR = znacząco większa szansa na zadanie krytycznych (krwawiących?) obrażeń. DEX = znacząca różnica w trafialności. INT = mógłby obniżać nieznacznie Dmg czarów 40int = 5-6dmg.
Pamiętajmy że są to tylko propozycje, aby ruszyć nasz słaby system trafialności.
Uważam że zaraz po poprawie ostatniej z ważnych podklas Wampiryzmu, należy ruszyć cały system trafialności.
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon
|
Nigga Lich | 2010, kwi 20 17:10
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 30
MW | |
LoL
Tak, wprowadzajmy zmiany, dzieki ktorym dzieci komputera beda #1
Na nie
P/s twoje zmiany i tak nie sa zobrazowane na potrzeby roznych klas (mamy na serwie tez lukow, a nie tylko wojow i magow, a oni jak wiadomo odbiegaja statami od obydwu pozostalych klas) |
|
zomg | 2010, kwi 20 17:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Ja bym najwyżej zwiększył wpływ dexa/str ponad 90, 85 może. Żadnego zmniejszania dmg czarów przy wysokim incie.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
Drezu | 2010, kwi 20 17:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
"INT = mógłby obniżać nieznacznie Dmg czarów 40int = 5-6dmg"
A co z magami ?;]
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████
|
Lucaveli | 2010, kwi 20 17:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Woj ma rozrzut znaczny w zadawanych dmg, to czemu mag mialby tego nie miec?
|
| Dzień dobry.
|
Seires | 2010, kwi 20 17:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
ja wiem Grzesiu że lubisz jak każdy wój na 150hp kładzie się od flam paral butla corp. Jeśli res się nie załączy to każdy spada nie wiem czy to jest takie fajne przypomnij sobie jak złożyłeś mi woja 2 czarami!
Trafialność trzeba zmienić to już wiadomo od dłuższego czasu, ja tylko przypominam.
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon
|
Dusza | 2010, kwi 20 17:43
|
|
|
|
|
| Katarina | |
|
2006, cze 29 |
Ale czy da się takie coś wprowadzić 'nie udupiając' żadnej z klas ?
|
| “Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”
|
Seires | 2010, kwi 20 18:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
Oczywiśicie moglibyśmy nie udupiać nigdy żadnych klas, a wszystkie polepszać, najlepiej tak polepszać, aby każdy każdego zabijał na hita. A zmiana proponowana przeze mnie ma różnić tych, którzy są koksami od tych co są noobami.
* To chyba sprawiedliwe, żeby ten co dużo koksał, miał z tego jakieś większe profity niż parę pkt stamy/hp/many?
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|