|
|
Arbi | 2018, maj 17 22:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lis 4 |
Proponuje zeby rozkladanie statku wygladalo przez 2x klik i statek rozlozony a wchodzenie na statek = czas rozkladania (teraz) Dlaczego? Zostalo zablokowana ucieczka w portale a teraz ludzie uciekaja na statki. |
|
pershing861 | 2018, maj 17 22:34
|
|
|
|
|
| Iselor | |
|
2014, kwi 26 |
Jednak powiedzenie "ostatnia deska ratunku" obowiazuje na MW . |
|
Dante | 2018, maj 18 12:20
|
|
|
|
|
| Dante | |
|
2016, cze 5 |
Hehehe. Od zawsze dalo sie spierdzielac na statek, ale widze teraz to jest duzy problem . Zwlaszcza, ze doszly wojny statkow, wiec co stoi na przeszkodzie, samemu miec rozlozony statek w strategicznych punktach.
Co do propozycji, to nie wyobrazam sobie wsiadania w ten sposob na statek ze zwierzakami. Nie dosc, ze trzeba znalezc kawalek prostego ladu i dokladnie do niego przybic, to jeszcze mialbym czekac teraz na wejscie? Bardziej bym to widzial w inny sposob. Statek maxymalnie moze byc rozlozony 30 minut, po tym czasie sie rozpada, albo zmienia w deeda u postaci/do wykupu w miescie. |
|
Arbi | 2018, maj 18 12:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lis 4 |
Dante wyobraź sobie sytuację kiedy to robisz mapki na wyspie podpływam i stoję na statku i czekam aż padniesz, twój kolega padnie w tym momencie wyskakuje grabie i wskakuje na statek
Inna propozycja niech po rozłożeniu statek będzie otwarty, tak jak po rozłożeniu domku (trzeba odczekać parę h żeby zamknąć) |
|
pershing861 | 2018, maj 18 20:33
|
|
|
|
|
| Iselor | |
|
2014, kwi 26 |
arbi wtedy ja chyle czoło na tak wytrawnego gracza jak ty, tak czekac na zdobycz potrafi tylko prawdziwy drapieznik |
|
pershing861 | 2018, maj 18 21:51
|
|
|
|
|
| Iselor | |
|
2014, kwi 26 |
poza tym arbi to ty niezly pirat jestes |
|
Arbi | 2018, maj 20 14:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lis 4 |
@Fris @yankee @xthailen? |
|
RasH | 2018, maj 21 08:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, wrz 8
Den Haag | |
jestem za Arbuz ganial mnie wczoraj po wyspie z kolega i przydalo by sie 2x klik ! | | | | | | | | |
| | | |
|