|
|
ylus | 2014, maj 16 12:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
Witajcie Towarzysze doli i niedoli
Dnia wczorajszego naszly mnie takie oto pomysly, jako ze wczoraj na ircu wiekszosc podzielala moje zdanie, postanowilem naskrobac cos na forum
Oczywiscie latwo nie bedzie ale to norma
Jako ze nie chcemy przesycenia, a ludzie juz robia expy, wpadlem na pomysl aby najwyzsze polprodukty nie byly tak latwo dostepne jak teraz, proponuje dla Gornika wprowadzic granice 105 na kopanie royalu i to i tak nie z taka czestotliwoscia jak teraz, teraz przy 100 gornika leci wiecej royala niz np azurytu, dla Drwala - z tego co wiem z jednego drzewa da sie wyciac 80 ohi, to zdecydowanie za duzo, obcial bym to o pol + zlikwidowal troche tych drzew Proponuje tez wprowadzic jakis % psucia skory ognistej przy jej wycinaniu z mobkow, Dodatkowo, krysztaly, podniesc ich cene i dodatkowo wrzucic do wiekszosci ciezkich lochow po kilka sztuk krysztalowych zywiolow w ktorych byly by jakies znikome ilosci krysztalow,
i na koniec, proponuje zmniejszyc przyrost skilli z zamowien powiedzmy o 1/4, nie bedzie to bardzo odczuwalne dla graczy a jednak troszeczke opozni ten wyscig szczurow ktory teraz mamy
Pozdrawiam
|
| #releaseweb
|
KFY | 2014, maj 16 14:56
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Uwalenie mistyka, jak najbardziej, powinno byc drogo i trudno Jak ja to widze?
1. Do robienia z mistyka poza 105 skilla w dowolny psosob bazowe 101, albo w sumie moze i 105, czemu nie. 2. Cena kryszy jak najbardzije za, nie wiem po co spadla do 240. 3. Umagicznianie, zamiast kuli od alchemika, wrzucic jakis item trudny do zdobycia z pvm. 1 item to 1k mista.
Czy roya, skory, ohie uwalac? W przypadku mistycznych klod ohia to nigdy nie byl problem, problemem jest to, ze nei da sie ciac ani kijkow ani lukow, stad tu cena kryszy znacznie przewyzszala wartosc ohii, w przypadku skor czy przede wszystkim roya juz tak nie jest. Ja bym to zostawil w spokoju.
Uwalenie koxu? Po co? Zeby zamiast za tydzien miec 100 za 10 dni? po co te 3 dni nudnego koxu, jest teraz na tyle wolno by nie miec po 2 tygodniach 9/8 ale bez przesady, jest ok.
Jeszcze jedna propozycja: preparaty do expow, zalezne sa od trudnosci, moim zdaniem to troszke bez sensu, na zbroje z mista musze dac tyle samo co np ze zwyklych skor, zamiast od trudnosci, uzaleznilbym to od materialu i przywrocil stare ceny krysztalow do expa, chcesz miec mista, roya czy azur? ohie ? plac za expy, ale tez w cenie snieznego kompltu, preparaty nie stanowilyby 50% ceny.
pozdrawiam |
|
Jimy | 2014, maj 16 15:35 | 2014, maj 16 15:49
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
@ylek czy Ty w ogole grasz na Rebornie ? Czy poprostu piszesz swoje wspaniale pomysly aby innym grało się trudniej ? Nie bede Ci tlumaczyl ile idzie rudy na kowala, platnerza czy ile idzie klod na kox bc bo pewnie wiesz lepiej. tak samo jak rosna na Rebornie staty a zapewniam Cie ze ida duzo wolniej niz na starym MW. ylek czy ty wiesz ile idzie klod ohii na 1 expa ? wiesz ze w bc nie ma jak w kowalstwie odzyskiwania/przetapiania "polproduktow" zauwazylem ze nie grasz a innym chcesz utrudnic gre..... |
|
Mischa | 2014, maj 16 15:36 | 2014, maj 16 15:46
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
@ylus wiem, to znowu będę ja. Cześć z tego co piszesz jest ok, ale szczerze wątpie czy w takiej formie.
1) Ograniczenia Top materiałów. Royal - zgoda, że trzeba działać już teraz (zresztą co niektórzy już kopią) i sprawić by nie było go za wiele. Jednak zbyt mała jego ilość będzie oznaczać jego kiszenie lub sprawi, że "słabsi" nigdy się w niego nie ubiorą, bo czas i energia poświęcona na zebranie jakiegoś setu będzie ogromna. Ty nazwiesz to elitarnością, a ja zmniejszeniem konkurencji (silniejsi będą jeszcze silniejsi, a słabsi jeszcze słabsi), co w efekcie stworzy szybciej przepaść pomiędzy nowym, a starym graczem. Co w konsekwencji, zmniejszy niemal do 0 szanse na jakakolwiek rotacje graczy. Dlatego trzeba to zbalansować. Kopanie royalu do 100 um. górnictwa powinno być zmniejszone (np. 4 krotnie), a po 100 (2 krotnie). Liczby w nawiasach są orientacyjne, tak na prawdę powinniśmy operować wart. bardziej wymiernymi, np. czasem. Po prostu powinno to być tak oszacowane, by np. 1000 royala wykopać w 12h przy 100 górnika, a przy 105 w 8h itd.
Ohii jest znacznie trudniej. Jest go już sporo na serwie. Jako że, ścinanie tego surowca jest bardzo efektywne (w porównaniu do kopania royalu) ohii mogłoby być cięte od 100. Należałoby dodać efekt niszczenia części ścinanego drzewa, by ograniczyć jego napływ oraz wydłużyć wydobycie (oczywiście im więcej % tym mniej niszczymy).
Ognista skóra - po prostu zmniejszyć jej ilość w mobach. Tylko w tym wypadku, trzeba mieć na uwadze, że jej zdobywanie jest najbardziej ryzykowne ze wszystkich 3 topowych materiałów. Więc jak już, to minimalnie.
2) Kryształy Kryształom należy podnieś cenę i nic więcej. Nie powinny być dostępne za "darmo", ponieważ stety/niestety to one regulują wartość GP (oczywiście wnioskując po tym co mieliśmy na Arenie). Jednak, by mistyk znaczył coś więcej (bo chyba do tego dążysz), można usunąć u vendorów te kule do umagiczniania (również usunąć je z menu alchemii) i dac jako drop do mobów od np smoków (oczywiście z bardzo małą szansą). Plus 1 kula na 1000 skór! To pomysł KFy, żeby nie było plagiatu
3) Przyrost skilli Z tym się nie zgodzę totalnie. Wszystko rośnie bardzo wolno w porównaniu do końcowego stadium Areny. Ten stan wg mnie jest OK, bo wszyscy startują z równego pułapu i nie ma przepaści między nowym, a starym. Zwiększone spowolnienie spowoduje falę niezadowolenia i spadek online. Zupełnie bez sensu. Niektórzy mają już expy, bo dużo grają lub część ekipy wspierają jednego rzemieślnika.
EDIT:
@KFY
Tego bym nie robił bo to pobudza ciśnienie na stworzenie paroba, bo na grywalnej postaci byłoby żal marnować 105 skilla na skill rzemieślniczy. Teraz jest mistyk od 100, można zrobić od 101, ale nie bazowego.
Co do preparatów dokładnie tak to powinno być!
|
| S*T*O*P parobom!
|
ylus | 2014, maj 16 16:47 | 2014, maj 16 16:48
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
@Jimy ja Cie rozumiem ze grasz i na te chwile nie masz tego co miales na pierwszym MW, pewnie niebawem znowu bedziesz tak bogaty w stuff jak tam byles i wtedy docenisz to o czym tu piszemy,
@Mischa no moze z tym przyrostem skilla przesadzilem, po prostu szukam rozwiazania, jak to zrobic zeby po tygodniu nie bylo samego royala czy innych pro materialow,
pomysl KFY z krycha fajny, duze smoki i demony, kule czy co to by bylo nie wypadaly by oczywiscie za kazdym razem
Pozdrawiam
|
| #releaseweb
|
Jimy | 2014, maj 16 19:44
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
@ylus bez magola do gornika ile sie nakopie royala w 1h ? z 100 ? 150 ? Bez magoli do platnerza ile rudy trzeba zeby puche wykuc z 1k ? to poswiec 8-10 godzin zeby miec exp puche royal i trzeba to jeszcze utrudnic ? 0_o |
|
ylus | 2014, maj 16 20:02 | 2014, maj 16 20:05
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
@Jimy ale ja wiem jak jest, na pierwszym MW bylo na poczatku tez ciezko, a co sie pozniej stalo kazdy widzial, przesyt, przesyt, przesyt i nic wiecej, stosy walacych sie puch w skrzyniach, stosy materialow w skrzyniach,
W ile nascinasz 100 ohi ?? w 20 minut ?? w ile wytniesz 100 skor ?? w 30 minut ??
a jak piszesz o 1k na puche to zrobmy 2k ! zawsze to 1k wiecej zejdzie ze stanu,
Gornik swoje, Drwal swoje, no i wycinanie skor swoje ( w ogole podpial bym to pod rzemiecha jakiegos i bylo by sprawiedliwie )
GENERALNIE JAK MASZ EKIPE ZGRANA TO ZE WSZYSTKIM JEST LATWO
|
| #releaseweb
|
Rempero | 2014, maj 16 21:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 23
Ostrołęka | |
Uważam, że na serwerze w ogole nie powinno byc ani royalu, ani ohii, ani ognistej skory, wtedy napewno nie bedzie tego za duzo, a i problem z przepascia miedzy graczami sie skonczy. Nie bedzie rowniez problemu z tym kto zostanie bardziej pokrzywdzony zmniejosznym wydobyciem, bo go w ogole nie bedzie.
|
| . | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|