|
|
KFY | 2014, kwi 14 12:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Taki moze nieco zbiorczy temat, lepiej mysle, jak bedzie na forum niz w komentarzach do newsa
1. Jednym z bardziej kontrowersyjnych tematow, jednak mozliwych do wprowadzenia na nowycm serwie 'bez bolu' jest ograniczenie liczby slotow na koncie, czy jest takowe planowane na MW Reborn ?
2. Kiedy mniej wiecej planowany jest start? Kwestia dni, tygodni, miesiecy ?
3. Czy zmiana z portalami nie jest czasem zbyt uciazliwa? Nieraz czlowiek padnie i ograniczenia w portalach sa wtedy zawsze wkurzajace Zdarzyc sie tez moze, ze idzie sie do lochu a tam juz ktos po prostu jest, czekanie kwadransa w imie powiekszenia swiata nie pomaga, do tego dochodzi problem z 'oblatywaniem' npc .
4. Czy planowane sa jakies zmiany w kwestii przesycenia rzemiosla ? |
|
Mephisto | 2014, kwi 14 14:03 | 2014, kwi 14 14:03
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
1. Myśle, ze ilosc slotow na konto to nie jest problem. W czym jest wlasciwie problem? Jak ktos lubi grac i duzo gra, to czemu ma nie miec mozliwosci zalozyc sobie i 5 postaci ? Problemem kiedyś był craft, bo robiono paroby na masę. Teraz paroba jako tako czystego nie da sie zrobic, craft jest ogolnie ciezej też zrobic bo sa receptury i inne rzeczy. Ponadto gp jest więcej teraz warte, bo ciezej jest je zdobyc. Mysle, ze poprawa handlu to nie ograniczanie slotow, a po prostu zwiększanie zapotrzebowania na itemy i zwiększanie wartości craftów/gp.
2. Max 2 tygodnie, może wcześniej.
3. Bedzie zapewne uciazliwa, z racji ze gracze sa przyzwyczajeni do wygody. Jednakze mozliwosci teleportowania sie w dowolne miejsce miedzy krainami praktycznie bez zadnych ograniczen strasznie zaniża wartość świata i jego wielkość. Krainy powinny byc odkrywane, przemierzane, gracze powinni czuć że nei da sie w sekunde smignac w 20 miejsc po całym brit i ilsh. Ponadto nawet PK bedzie trudniejsze, gdy gracze nie beda mogli tak latwo smigac po mapie. No i na koniec, wojownicy i łucznicy nie beda tak mocno dyskwalifikowani, bo tez beda mogli kupic portal u WP... no tyle ze mag bedzie mogl go postawic z dowolnego miejsca - ale docelowo w to samo co WP. Co to znaczy oblatywanie npc? To nie jest nic normalnego. Skladniki zawsze mozna kupowac od zielarzy, moze w koncu zaczną być przydatni?
4. Parobom mowimy nie. Prawda jest taka, ze takich prawdziwych rzemiechów było moze z 2 na 1000, gdzie 500 to były paroby, postacie bez celu w grze, sztucznie robione dla latwej samowystarczalnosci. Ta gra to cos wiecej niz sam craft, wiec i postac samego rzemiecha jest po czesci uposledzona. Nie poradzi sobie z grą na serwie, gdzie aby w 80% cokolwiek zrobic to trzeba miec styk z pvm. No ale jak ktos sie uprze to moze zrobic sobie i czystego rzemiecha.. bo MOŻE, ale coś za coś. |
|
Ciri | 2014, kwi 14 14:25
|
|
|
|
|
| Cirilla Calanthe | |
|
2009, paź 8
Warszawa | |
Co do pkt 3 to pewnym ułatwieniem byłaby możliwość szybkiego powrotu do miasta (dostępna dla wszystkich - po za PK) w przypadku zgonu (możliwość wyboru czy chce się przenieść do miasta czy zostać przy zwłokach) W takich sytuacjach latanie duszkiem najpierw w poszukiwaniu drogi do cywilizacji a potem odbijanie się jest czasochłonne i wkurzające |
|
furiat | 2014, kwi 14 14:34 | 2014, kwi 14 14:36
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
rozumiem ze MW Reborn to start z nowymi postaciami (fajnie!). Pomyslcie o max 2 slotach i na wejsciu wywalenie miast red. 1 miasto neutralne powinno zostać. pewno sie wroci
i wiem, ze to drazliwy temat, ale pomyslcie o biernym... duze online robi duze online
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
Puah | 2014, kwi 14 15:28
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
tak max 2 sloty to dobry pomysl
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Puah | 2014, kwi 14 15:34 | 2014, kwi 14 15:34
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
i rowniez nalozyc nacisk na klimat na shardzie a nie biegajace kidy co od 5 lat pisza w grze jak na gadu gadu z kolegami z podworka. cisnac chamstwo
i proponowalbym jednak w jakis sposob zastanowic sie nad tym ograniczeniem pk bo jednak jak ktos mnie okradnie w legalny sposob to nie popuszcze poza miastem a jak mam miec slow'a to sie nadam do bicia niedzwiedzi a nie pk
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Nilek | 2014, kwi 14 15:59
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 19
W-wa | |
Nowy shard powinien mieć klimat. Aby utrzymać klimat powinni być aktywni GMi, którzy klimatu będą przestrzegać i wymagać.
Klimat to jest podstawa! Kto pamięta rok 2003 - 2004 kiedy na Minoc najeżdżały wrogie Gildie kiedy każdy prawy człowiek pomagał drugiemu, gdzie w kopalni można było zawrzeć znajomości i kwitł handel... |
|
growin | 2014, kwi 14 17:25 | 2014, kwi 14 17:25
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
W komentarzu wspomniałem, o małym, ubogim mechanicznie shardzie, na którym było w ciągu ostatnich miesięcy conajmniej 2x większe online niż na MW.
Plusem tam był właśnie klimat, codziennie się widziało questy, a GMi nagradzali PDkami. Wiem, że to drażliwy temat, zawsze byłem temu przeciwny, ale po paru dniach gry na tamtym shardzie, zmieniłem zdanie
Tam często ludzie zamiast koxać, szukali jakichś bandytów czy innych szpiegów (questy gmów), bo nie tracili aż tyle w stosunku do koxów. Statystyki/skille można było boostować raz na jakiś czas, koxy i tak mieli znacznie większe staty/skille, ale jednak można było zauważyć ludzi grających TYLKO dla klimatu.
Było tam również mnóstwo aktywnych quest masterów i 1 miasto, więc nonstop przypadkowo trafiało się na jakiś event;]
A ilość slotów też bym ograniczył do 2 Ludzie mniej by koxali, a więcej się bawili.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski | | | | | | | | | | | |
| | | |
|