|
|
szokoloko | 2012, paź 13 01:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Miałbym kilka propozycji, może sugestii dotyczące skili umysłowych. A więc tak. Wybrałem do rozwoju dla kowala Wiedzę o broni. Ponoć umiejętności umysłowe zostały znacznie przyspieszone korzystając z umiejętności głównej, więc wykonałem parę zamówień, żeby odblokować podstawowe itemy. Coś koło 500 przedmiotów i skoxałem na tym do 100,1. Stestowałem koxanie tradycyjne: 45 minut na gain. Dla mnie w tej chwili korzystniejsza opcja nr 2. Inny przykład: Anatomia. Dla mnie jak zaczynałem koxać łuka na 4tym slocie, korzystniejsze było skoxanie anatomii na bierniaku do 100, bo wtedy mocniej biję moby i leczę zawsze 4x hp, więc kox lepszy i łatwiejszy. Po prostu nie umiałbym (mając 50 uzdro i 50 anatomii) biegać ciągle bo dostałem hita od harpii i nie wyleczę więcej jak jeden jej cios :| Tutaj gain na bierniaku powyżej 100 też koło 45-50 minut, gdzie wcześniej było koło 25-30 minut. Z tego co czytam to na koxie aktywnym bandażując się jest gain co około 20 minut, zaś bez bandaża (kensaj, barbarzyńca) porównywalny z koxem biernym o ile nie dłuższy. Do czego zmierzam: Opcja 1. Przyspieszenie gainów skili umysłowych do poprzedniej prędkości z koxu biernego, przy czym gain statystyk (int, dex) jest zerowy. Osoba makrująca nie będzie tego robić przez rok czy dwa po 16h na dobę. Skoxa tylko skill i idzie koxać aktywnie. Opcja 2. przyśpieszenie skili umysłowych przy użyciu skila głownego. To nie rozwiązę problemu, gdy na przykład zamierzam zrobic wilkołaka i chcę wbić wiedzę o broni (potrzebna do wytrącania broni). Wtedy dalej mi zostaje bierniak. Oopcja 3. Vendor robi nam trening umiejętności umysłowych za gp czy za zadania poziomu 1-3. Obecny system koxu rzemiosł to tak naprawdę kupowanie statów i skila ,więc czemu nie skili umysłowych? |
|
Incognito | 2012, paź 18 12:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
Anatomie mozna przyspieszyc gain w walce dla osob ktore nie uzywaja bandazy. Wiedze o broni, mozna przyspieszyc za ogolny kox bierny.
Oprocz tych dwoch skilli sa jeszcze jakies problemy ?
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
Sin | 2012, paź 18 13:29 | 2012, paź 18 13:54
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Magia i madrosc nie rosna w ogole (zerowy gain) na rzucaniu czarow ofensywnych w siebie oraz na przywolaniach, gejtach i wszystkich innych, nieofensywnych czarach. Wszystkie inne umiejetnosci, ktore wczesniej sie dalo zrobic biernie kiedys, teraz tez sie da - tylko ze wolniej, magii i podklas czarujacych nie. Problem w tym, ze podklasy czarujace to rozwiniecie postaci, gdzie ma juz ona jakies mozliwosci, gra bez glownej umiejetnosci jest bardzo mocno uciazliwa. Dodatkowo kox podklas jest raczej latwy - typu wrzuc lodowe ostrze i lej mobki. Przyjemne i pozyteczne, w calkowitej opozycji do rozwoju magii.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Incognito | 2012, paź 18 14:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
Przeciez teraz magie koxasz tak jak podklasy, dokladnie tak jak napisales 'przyjemne z pozytecznym', rzucasz corpy + lejesz mobki.
Pozatym mialo byc o skillach umyslowych, więc Mądrość tez leci za wolno na koxie magii ?
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
szokoloko | 2012, paź 18 14:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Nie mam pojęcia jak wygląda teraz kox hida, ale jeśli idzie go skoxać w 8-10h to jest to faktycznie zabawa i nawet starsi przypomną sobie początki z uo Natomiast jeśli jest to połowa poprzedniego czasu bocenia (czyli koło 40h) to sory ale to wymaga zmiany. Nie wiem też jak jest w wymienionej przez sina magii. Wiem, że była blokada typu musisz mieć 75 magii, (czy tam 60 drąg,65-70 laska zwykła) żeby móc czarować z laską w ręku, co może ograniczać trochę start. |
|
Sin | 2012, paź 18 14:37 | 2012, paź 18 14:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Naprawde nie dostrzegasz roznicy, miedzy wrzuceniem sobie buffa co 10 minut, a rzucaniem czarow non stop?
Nie rosnie na takich akcjach jak przywolania, leczenie, gatetravel etc _w ogole_. Tak samo jak i magia z reszta. Obrazowo: lejac moby i leczac sie in vas mani, przywolujac demona by wsparl w walce, rzucajac lustro, prota, reactive'a nie ma zadnego gaina. Wniosek: nie ma gainow na grze aktywnej, jest tylko na ofensywnym aspekcie skilla.
Dodatkowo, tak jak juz wspominalem, nie ma zadnych gainow magii/evala na czarowaniu w siebie czarow ofensywnych. Kiedys sie robilo te skille razem z resem. Teraz nalezy zbierniaczyc resa osobno, a potem magie na orbie. Wydluzacie wiec czas gry biernej, chcac zachecic do gry aktywnej. Skutek totalnie odwrotny od zalozenia.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Wesolek | 2012, paź 18 15:10 | 2012, paź 18 15:38
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Mam podobne doświadczenia z ćwiczeń druidyzmu. Całkowity brak gainów za czary błogosławieństwo natury czy uzdrawianie. Natomiast czas gainów może nie jest bardzo wolny aczkolwiek niewiele szybszy od tego co było przed zmianami biorąc pod uwagę, że jestem teraz zmuszony przeczesać całe lasy w poszukiwaniu mobków.
Czas gaina na 6x mając magik do druidyzmu i czarując falę pływową to 2 min oznacza to iż przy ilości skilla ponad 70 odpowiednio czas gaina będzie 4 min, dla 80 już 8 min a powyżej 90 będzie to ponad 16 min. Zatem wyćwiczenie skilla od 70 do 100 zajmie nam ponad 47 godzin czynnego koxu gdzie przed zmianami byłem w stanie wbić druida do poziomu 9x skilla w ciągu 3 dni. Podane czasy są czasami samych gainów (liczone od gainu do gainu) efektywny czas gainy będzie znacznie wyższy ze względu na medytację, szukanie npc'ów oraz leczenie siebie.
Po zmianach wyćwiczenie druidyzmu zajmie nam ponad tydzień spokojnego koxu bądź 3 dni hardcorowego, zakładając że nie będziemy padać w lesie i nikt/nic nas nie zabije.
Wniosek: czynnie jest obecnie szybciej, ale nie o tyle żeby było to bardziej atrakcyjne od bierniaka sprzed zmian, natomiast biernie obecnie mam równe 0 gaina.
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
Sin | 2012, paź 18 16:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Oh, zapedzilem sie. Na orbie nie da sie skoxac, bo gain rowniez jest zerowy obu skilli. Zacnie.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|