|
|
Variat | 2012, paź 7 23:31 | 2012, paź 7 23:41
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
Witam, chciałbym przedstawić Wam moje przemyślenia dotyczące nowych zmian.
Czytam zmiany i na bieżąco wypisuje swoje uwagi/spostrzeżenia i pytania\
1. Dotyczy Ras i ich cech. Jeżeli zrezygnowano z wszystkich ograniczeń i bonusów to czemu jednak 2 rasy różnią się udźwigiem? Może to mały znaczący szczegół jednak jest to co mi się rzuciło na oczy.
2. Ćwiczenie umiejętności Zacznę od tego, że rozumiem i popieram do czego EKIPA dąży lecz mam pewne obawy czy jednak trening tych wszystkich umiejętności nie będzie zbyt długi (ktoś testował ile czasu/godzin zajmie wbicie jednego przynajmniej skilla na 100%?). Jeżeli jednak jest zbyt długi może to spowodować, że kox będzie nurzący i męczący.
Druga sprawa dotyczy umiejętności Druid, Neco itp. I pytanie brzmi, podobnie jak wyżej, czy była podliczona â cena jak i czas jaki należy poświecić na wyćwiczenie tych umiejętności. I czy trening TYLKO na 1 spellu w jakimś przedziale skilla nie jest jakby paradoksem tych zmian? Otóż dążymy do tego, żeby UO było mniej mechaniczne i ludzie cały czas byli âżywiâ przed komputerami, a gdy ktoś mi będzie kazać chodzić i cały czas rzucać jeden czar przez 10h to ja dziękuję.
3. Rzemiosło Bardzo dobry pomysł z przedmiotem do wyjątkowych przedmiotów proponowałbym tutaj tylko dodać jeszcze je do lootu mobów różnych i nagród za questy miastowe. Oczywiście niech nie wypadają zbyt często. Receptury: Czy istnieje możliwość wyćwiczenia umiejętności bez zakupu receptury? Jeżeli nie istnieje to uważam, że to bardzo duży błąd.
4. Druid Bardzo fajna zmiana. Chociaż, żeby były użyteczne to przynajmniej cast śnieżnej burzy uważam, że powinienem być szybszy.
To chyba wszystko co rzuciło mi się na oczy na pierwszy raz. Dobra robota i mam nadzieję, że nie będzie dużego kłopoty z drobinymi poprawkami, które słyszałem, że już są wymagane.
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
Dante | 2012, paź 7 23:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 29
Kraków | |
Ja sie odniose do 3 punktu czyli do Rzemiosla: Variat byc moze Ty sie cieszysz, bo masz cala skrzynie przepelniona expowymi mistycznymi setami. Ja niestety nie nie mam takiego przywileju, jakos nigdy nie sprawialo mi frajdy granie o pixele. Ale w tym momencie majac 100 krawca nie moge uszyc zadnej tuniki i zapewne pojawia sie problemy przy uszyciu Exp, a Ty chcesz jeszcze zeby recepturki wypadaly z moobow. Chcesz byc mocny, to masz artefakty z Czempionow. Zycze powodzenia nowo koxajacemu sie rzemieslnikowi Po drugie, jesli juz jest jakies laczenie skilli to moze z obustronna korzyscia, a nie ze zabiera mi sie malarstwo i tkactwo (co koxa sie dluzej niz kartografie i krawca) i nie daje sie w zamian nic poza darmowymi grzybkami. Po trzecie, co ma powiedziec mlody nowy gracz, jesli wszystko opiera sie w okol zlota (receptury, expy) a zmniejsza sie ilosc zlota w potworach. Dla kogo ta zmiana, bo starzy jej nie odczuja zbytnio a mlodym to za bardzo pojechaliscie. |
|
Mischa | 2012, paź 8 10:09
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
Variat ad 1) Dokładnie! Niby rasy bez bonusów, ale jednak jedna ma bonus Lekka niekonsekwencja i coś mi się wydaje, że same Gnomy i Molgroki latają (aczkolwiek jeszcze się nie logowałem)
ad 3) Z tymi przedmiotami do expów, to ekipa chyba chce mieć kolejne źródło odpływu GP, jak z kryształami. Ale w sumie mogły by wypadać... tak jak te nowe unikalne przedmioty. Nie podzielam Twoich obaw dotyczących możliwości wyćwiczenia skilla i receptur. Przecież nie musisz mieć od razu wszystkich receptur, kupujesz je na bieżąco... chyba, że teraz po nowemu kox skilla rzemieślniczego nie będzie przynosił profitów w złocie w co wątpię.
Teraz moje wątpliwości
1) Rozumiem, że przyrost takich skilli jak górnictwo, drwalnictwo itp. także został obięty 2,5 krotnym przyspieszeniem? Chyba, że te skille też zostały wciągnięte pod system zadań gildyjnych? 2) Ciekawi mnie co z koxem inta u maga będzie... czy bonus klasowy zrekompensuje brak biernego... się zobaczy.
Ciekawe zmiany, czy wyjdą na dobre MW - zobaczymy! Liczę na to, że tak. W końcu ONLINE będzie odzwierciedlać liczbę aktywnych graczy.
Dante Jak widzę Twój awatar przy poście, to już wiem, że czekają na mnie 2 wiadra płaczu o pesymistycznym zabarwieniu zawartości albo jeden wielki foch Rozumiem, że tym razem wpadłeś w ten stan, bo zostałeś #@$% na malarstwie i tkactwie. W tym aspekcie nie rozumiem ekipy, że nie zamienili Tobie (i Tobie podobnym) tych skilli na nowe odpowiedniki... Jednak, sposób w jaki się tego domagasz jest - najdelikatniej mówiąc - słaby i pozostawia złe wrażenie o Tobie. Niepotrzebnie boisz się o nowych... te zmiany sumarycznie przyspieszą ich start np. poprzez szybszy przyrost skilli (2,5 x).
|
| S*T*O*P parobom!
|
Nig | 2012, paź 8 10:32
|
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
A ja mam pytanie kto wpadł na tak wspaniały pomysł z koxem hida? To jest najgłupsza zmiana w całej tej paczce. Zmiany miały na celu przyciągnąć do aktywnego koxu, a zarazem nastawiać na kontakt z graczami. Problem w tym, że hida mogę koxać tylko z buta i tylko na mobach które mnie atakują. Skoro mogę koxać tylko z buta, to poza strefą schowam się gdzieś, żeby mnie nikt w życiu nie znalazł, a w strefie nie będę koxał przy ludziach bo mobek będzie się na nich przerzucał, czyli i tak pójdę w **** daleko na koniec świata, żeby mi nikt nie przeszkadzał. W tej sytuacji zamiast sobie siedzieć w domku i koxać hida z innym skillem, muszę biegać jak kretyn z buta, uciekając przed ŻABĄ i zgadnijcie co! Koxając tego hida czynnie teeż nikogo nie spotkam, i najlepsze jest to, że zaraz powstanie skrypt na biegania po prostej od punktu A do punktu B i ukrywanie się przed żabą! GRATULUJĘ PRZEMYŚLANEJ ZMIANY! |
|
Wadim | 2012, paź 8 13:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7 |
Udzwig w rasch zostanie najprawpodobniej zlikwidowany bo tylko psuje klimatycznosc wiec prosze sie nie sugerowac nim podczas wyboru ras. |
|
Incognito | 2012, paź 8 14:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
juz zostal udzwig zlikwidowany
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
growin | 2012, paź 8 15:38 | 2012, paź 8 15:41
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Kombi napisał o śledzeniu pod newsem.
Goblin - śledzenie MUSI działać w ruchu! Inaczej nie ma to sensu! I niech pisze, kogo śledzisz
Co Ty na to ?
edit
btw. Nie rozumiem udupienia biernego koxu - okej, premiować aktywnych, ale jeśli ktoś pracuje po 8h dziennie, to ma sobie odpuścić uo? Albo zamiast koxać biernie 2 tyg, robić to w 2 miesiące?
I dalej: Dante mi się wydaje, iż Variat wspominał o pvm jako alternatywie do kupowania receptur. Czyli - możesz kupić, a możesz zdobyć na pvm >- przecież większa dostępność do receptur, to + dla rzemieślnika.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
dev | 2012, paź 8 15:39
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
Panowie, bardzo fajne zmiany, ale dlaczego do cholery ukrywanie ma sie koxac w taki sposob? Przeciez to mordega... Mogliscie zrobic cos w stylu przymusu koxania w miescie - zeby wywalic ludzi z domow, a nie bieganie kolo mobka
No i od razu powiem, ze potrzebne jest ograniczenie na chwytajacy korzen, zeby byl mozliwy tylko 1 na raz.
|
| GROWIN KROL PK! | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|