|
|
Lucaveli | 2012, sie 13 21:20 | 2012, sie 14 01:08
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Jakoś tak na pierwszy rzut oka przerazaja mnie te role tankow, healerow, kwestia jakby to wyszlo w praktyce. Jak nie chcesz Mephisto zrezygnowac z tego pomyslu, to moze pierw to oskryptujcie, a potem udostepnijcie 2 server dla graczy z mozliwoscia robienia stuffu przez komende, aby kazdy mogl sobie pograc i zobaczyc jak to wyglada - wydac opinie o tym i ewentualnie pokazac kierunek jak to uksztaltowac, by bylo ok.
Co do reszty, nie mam najmniejszych przeciwow.
Od siebie, nowa rzecz jaka chcialbym zobaczyc, to dalsza mozliwosc rozwoju w gildi miastowej - kiedys Secoh pisal, ze bedzie bonus za osiagniecie 5 lvl w zamian za wykonanie zadania, lecz chyba ten temat gdzies tam zostal zapomniany.
|
| Dzień dobry.
|
Xediak | 2012, sie 18 21:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 19 |
Jestem za. Obawiam się tej pierwszej propozyji, może to byc lekki niewypal.. ; / |
|
Guinness | 2012, sie 23 01:49 | 2012, sie 23 01:52
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
1.Bardzo podobaja mi sie pomysly Mephisto i jestem za ich wprowadzeniem ale tylko jak sam Meph tego dopilnuje bo inaczej to nie wyjdzie.
2.Co mnie irytuje na MW to nasz system chempow. Rozumiem, ze byl zmieniany dosyc niedawno ale to nadal porazka. Wczujcie sie w ta sytuacje. Online ledwie przekracza 20, polowa ludzi bierniakuje albo koxa w ilshen i nagle dostajemy komunikat o chempach. Idziemy pod ksiege i teraz albo chemp bedzie zaraz albo trzeba czekac pare h (nie wiem jaki jest limit). I komu normalnemu chce sie czekac na te moby? Uo to ma byc niby rozrywka, powinnismy sie tu czyms zajac a nie stac jak jelenie z odpalonym skryptem na ksege. Dosyc mam pilnowania kompa przy bierniaku, system chempow powinien byc troche bardziej rozrywkowy. Proponowalem kiedys a potem faza rozbudowal moja mysl jak powinien wygladac taki system.
http://mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=8742
Wtedy kazda ekipa bedzie miala szanse na zdobycie artefaktow. Nigdy nie mialem cisnienia na te rzeczy ale widze jakie maja znaczenie w grze. Do tego troche wadliwe sa te systemy skoro gram tu od paru lat a jeszcze nie bilem MO, nawet chempy moglbym zliczyc. Nie chodzi o pretensje ale o przypalowe systemy, ktore sa bardzo wadliwe. W proponowanym systemie kazdy bedzie mogl bic czempy. Nawet bym byl skory do zostawienia godzin w ktorych chempy sa aktywne. Po uzbieraniu potrzebnych rzeczy do otwarcia portalu czekamy na komuikat. Po komunikacie idziemy pod odpowiedznia ksiege i bijemy chempa.
3.Barbarzynca- Prosilbym o poprawienie "regeneracji" tak jak u Kensai, teraz bardzo slabe moby sa w stanie wybic. Do tego przydaloby sie cos poprawic lub dodac barbarzyncy. Barbarzynca po zblesowaniu sie lata i wali cepy, nic nie mozna sie po nim spodziewac. Po 1 brak bandaza nie zapewnia ciekawej walki. Chodzi mi o to, ze nasz przeciwnik wie ile mamy hp i na co nas stac w danym momencie. Kensai dla porownania moze wytracic bron czy wyssac stamine, moze sie nawet ukryc na krotki czas. Barb za to moze biegac i walic cepy. Gdybym nie mail tama na tym woju to na pewno bym juz nie gral ta podklasa. Proponuje zmodyfikowanie paralizy barbarzyncy (tzw okrzyk). Okrzyk castuje sie tyle co flama a moze i dluzej. Paralizyje on wszystkich wrogow w zasiegu naszego wrzasku na doslownie sekunde a moze i nie. Jest to troche dluzszy paraliz niz ten od truty. Zadnego zastosowania do tego nie ma. Na dodatek jest 15 min delay na to! Dac 5 min delay i czas castu 3 sek. Nie chce przedluzenia paralizu ale chcialbym miec cos do roboty podczas pk niz tylko bieganie i walenie cepow na oslep.
Poki co to tyle. Dzieki za uwage ;]]]]]]]]
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Pigmej | 2012, sie 23 10:07
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
System champow powinien byc taki jak na runuo Czyli kazdy ma wstep i tylko najlepsza ekipa ukonczy champa |
|
drako | 2012, lis 9 12:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
1,2 za 3 lipa dlatego przestalem grac w WoW jak padasz nic nie tracisz , bezpieczne PvM zniszczy gre. Co do tankow jak normalny wojownik nie bedzie tankiem to kim dps? przelacznik z tanka na normal bo wszyscy beda dpsami grali + solo PvM np tanka healera nie bedzie dzialalo. Wywalic wszystkie miasta zostawic po 2 na kazdej mapie (red blue) tutaj musi sie zwiekszyc ilosc rzeczy ktore mozna w miescie kupic zeby nie byl jeden piekarz co sprzedaje 2 bulki na 20 osob . Powrot burmistrza dobry pomysl, moze on wykupowac ilosc straznikow i ich rozmieszczac w miescie ( dodac roznych straznikow , silniejszych i tych slabszych w roznych cenach) wtedy bezpieczenstwo miasta bedzie zalezalo od burmistrza. Tylko jak znam zycie redy beda podkladali swoje secondy i po wygranej nie beda rozstawiac straznikow albo rozstawia ich w glupich miejscach. Po zrobierniu duzych metropoli jak pisalem wywalic reszte i rozbudowac mapy wiecej lochow (slabe, srednie, mocne, nie tylko dla graczy co skoksani ) Lochow musi byc duzo bo po wprowadzeniu tankow i tak dalej rozumiem ze musicie zwiekszych moc niektorych mobow ale pamietajcie o ludziach co graja solo zeby pvm nie bylo tylko dla ludzi bo znowu sie online posypie. Pozdrawiam i ciesze sie ze mamy gracze maja wplyw na to co sie dzieje ze serverem. | | | | | | | |
| | | |
|