|
|
pershing861 | 2019, mar 3 18:48
|
|
|
|
|
| Iselor | |
|
2014, kwi 26 |
Od poczatku mw nie bylo takiej mozliwosci, kiedys bylo o stuff trudniej o xxxx razy i nikt narzekal, rozumiem osoby, ktory chcialy by powalczyc i powiem, tak dobry pomysl, na ta chwile isytuacje shardu jak najbardziej byla by to dobra zmiana |
|
Hudy | 2019, mar 7 09:29
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
System aren:
Myslalem chwilke nad idealnym rozwiązaniem dla gracza który chce pograc pvp na arenie.
Sposób zapisu na arene, walki , sparingi powinny być dostępne w kazdym miescie. Kamien za pomoca którego zapisujemy się na dany tryb walki który nas interesuje.
A) Sposób zapisu:
Zapisujemy się na walki 1v1 i jesteśmy w kolejce "oczekiwanych" na przeciwnika. Po zgloszeniu się kolejnej osoby pojawia nam się gump " Czy jestes gotowy przystąpic do walki". Walki odbywaja sie na specjalnych arenach do tego przygotowanych. Kazda walka powinna miec minimum 3 rodzaje map które mialyby elementy randomowego kształtowania ( mowa o przeszkodach ).
Np. Arena walk 1v1, kwadrat o rozmarach 80 x 80 ( do ustalenia ) na ktorego powierzchni staje x12 drzew, x8 kamieni, x3 scian po 2 kratki, x1 wulkan/ wieksza przeszkoda o rozmarze 2x2 ( liczba przeszkod do ustalenia )
B) Sprzęt:
Sprzęt generowany automatycznie bez mozliwosci sciągnięcia, itp. Moc sprzętu powinna być optymalnie zbalansowana dla kazdej klasy, podklasy. Walcząc wybraną przez nas postacią powinnismy otrzymac na tyle dobrze zbalansowany sprzęt by moc przeciwstawic sie przeciwnikowi oraz równomienie zadać mu na tyle zrównoważone obrażenia w których ewidętne umiejetności gry będą przeważały na wygranej.
Dobór odpowiedniego ar, sprzetu, ilości ziol powinien byc bardzo mocno przetestowany. 2 miesiące aren powinny dać odpowiedni odzew od ludzi którzy uczestniczyliby w arenach.
C) Liga:
Każdy rodzaj bitew powinien mieć swoją ligę w które po zakończeniu miesiąca osoba z najwyższa iloscia pkt zdobywałaby należny tytuł w zależnosci od rodzaju areny( do wyboru tylko 1 przydomek + 1 nagroda )
Przykładowo.
1 miejsce w battle royal = Krwiopijca / Morderca / Zabójca / Kostucha - do opracowania.
Po zakończeniu miesiąca ( ewentualnie więcej ) otrzymujemy gumpa z wyborem "nagrody" za zdobyty ranking. + nagrode ( do przemyslenia przez GM )
Rodzaje aren:
1. Battle royal 2. 1v1 3. Team vs team 4. Team vs monster ( liczą sie tylko moby od wyrma w góre ) - jedyny tryb który posiada modyfikator pkt w zaleznosci od wybranego poziomu.
Poziomy: 1. Normalny - 100% pkt 2. Zaawansowany - 150% pkt 3. Legendarny - 200% pkt | | |
| | | |
|